Hari 7 - Apakah pencapaian tertinggi anda pada 10 tahun lepas? | Cabaran 14 Hari Menulis Jurnal

2:34 AM

Hari 7 - Apakah pencapaian tertinggi anda pada 10 tahun lepas? | Cabaran 14 Hari Menulis Jurnal

Assalamualaikum wbt..
Hihihi hari nie agak terlewat sikit untuk saya publish cerita nie, disebabkan ada masalah tertentu.. Apapun, challenge tetap akan diteruskan... Fighto.... Fighto... So nak tau apa pencapaian tertinggi saya pada 10 tahun lepas..? Jom..

Pencapaian yang tertinggi dalam kehidupan saya adalah sebenarnya impian dari kecil lagi.. Ianya adalah sebuah impian sejak saya berumur 14 tahun iaitu rumah dan kereta.. Alhamdulillah, impian saya tue akhirnya tercapai jugak.. Saya dapat membeli rumah pada tahun 2010 yang lepas dan kereta pula pada tahun 2013... 

Alhamdulillah, semua berkat daripada Allah, doa ummie dan abah saya.. Jadi, tak salah kalau kita ada impian, kita perlu berusaha untuk capai impian tue.. Lambat atau cepat sesuatu impian, semuanya telah ditetapkan oleh Allah.. Yang paling penting, bersangka baik dan sentiasa berdoa, bertawakkal pada Allah dan JANGAN sesekali berputus asa.. 

Okay, itulah pencapaian tertinggi dalam kehidupan saya pada 10 tahun lepas.. So, pada awak yang belum lagi baca cerita cabaran saya yang lalu bolehlah klik kat bawah nie...



#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



You Might Also Like

14 lovely notes

  1. Alhamdulillah tercapai hasrat.
    Tertinggal sehari tidak dapat buat berturut-turut.

    ReplyDelete
  2. Wkmsalam.
    Tahniah.
    Pencapaian tertinggi wak ialah dapat naik kapal terbang.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. pencapaian yg besar juga tu

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah. tahniah kak shikin :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. impian akak tercapai :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..
    syukur impian akak tercapai.. cepat atau lambat kalau Allah dah tetapkan rezeki akak takkan ke mana.. Semoga dimurahkan rezeki selalu & diberikan kesihatan yg baik ^^

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. rezeki akak tu. impian semua orang gitu.
    semoga dipermudahkan..

    ReplyDelete
  8. Tahniah Shikin! ALhamdulillah rezeki :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah Allah bagi kak shikin rezeki untuk capai dua impian besar tu. Semoga semakin dimurahkan rezeki melimpah ruah supaya impian lain kak shikin tercapai tak lama lagi.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah tahniah atas pencapaian besar akak. Lepas ni, Aien doakan akak dikurniakan satu benda menjadi idaman setiap wanita. :)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. Seronok bila impian tercapai dan impian kita sama.. sep sikit..
    Sha pun akhirnya berjaya mencapai impian memiliki kereta dan rumah sendiri..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Top Commentators