Hari 14 - Ciri watak 'anime' yang hampir sama dengan anda | Cabaran 14 Hari Menulis Jurnal

7:23 PM

Hari 14 - Ciri watak 'anime' yang hampir sama dengan anda | Cabaran 14 Hari Menulis Jurnal

Assalamualaikum wbt..
Yesssss... Hari ini adalah hari terakhir untuk cabaran saya... 

Haa.. Tepuk... Tepuk... hihihi

Okey, ciri watak 'anime' yang hampir sama dengan saya adalah watak.....


Tsukino Usagi atau lebih dikenali sebagai Sailormoon.. Kenapa dengan watak ini..? Kalau awak pernah tonton siri Sailormoon, awak mesti akan geram dengan perangai Usagi.. And you know something, I am just like her...

Clumsy, like to eat, easy to cry, and too much sympathy with someone who need my help.. Memang perangai saya sama dengan perangai Usagi... Kadang-kadang bila saya tengok siri nie, terasa tengok bayang-bayang sendiri.. hihihihi.. perasan aihhh.. 

Tapi kebanyakan perangai Usagi ada sedikit sebanyak mempunyai persamaan dengan saya, yang berbezanya adalah saya bukannya puteri bulan... hahahahaha.... 

Okay, demikianlah Cabaran 14 Hari Menulis Jurnal.. So, pada awak yang belum lagi baca cerita cabaran saya yang lalu bolehlah klik kat bawah nie...



#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



You Might Also Like

10 lovely notes

  1. Mesti terasa macam kena barang hidung sendiri tengok Sailormoon.
    Wah sudah habis. Sekejap masa berlalu.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah lengkap dah cabaran 14 hari ni dengan jayanya. Tahniah kak shikin! Suka jugak tengok sailormoon, ceria je wataknya :)

    ReplyDelete
  3. Tayniah dapat menyelesaikan cabaran 14 hari menulis blog.

    ReplyDelete
  4. wah menarik watak tu! heheh. tiba2 kai terfikir siapa watak anime yang sama perangai dengan kai... hmm....

    ReplyDelete
  5. Wahhh, terkenang zaman kecik2 Sailor Moon ni selalu ditonton. Tapi saya Sailor Jupiter. Haha Tibeh~

    Sekejap je dah habis? Tahniah Kak Shikin dan habis cabaran. ^^

    ReplyDelete
  6. Jujur cakap,saya tak pernah tengok sailormoon. tak tahu perwatakan dia. tapi dari penceritaan, karakter tu sampai. yeay, berjaya cabaran 14 hari menulis blog.

    ReplyDelete
  7. eh 14 days dah kak shikin? wahh tahniah !! heheheh

    ReplyDelete
  8. aida kalu buat ni, tak tau nak fikirkan apa.
    sebab memang tak tgk anime.
    tgk tu sekadar sekadar aje.
    asben & anak-anak memang king of anime.
    aida sejenis yg tak layan kartun, shikin :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah dapat selesaikan 14 hari cabaran menulis blog!!! Tiba2 Cik TK pun rasa nak buat juga kalau ada kesempatan

    ReplyDelete
  10. Alahai.. rindu pula nak tengok Sailormoon tu..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Top Commentators