Tuesday, February 27, 2018

Cara mudah untuk mengukur cincin

Assalamualaikum wbt..
Haa, entri nie memang sesuai sangat untuk sesiapa yang ingin menghadiahkan orang tersayang dengan pemberian cincin tapi tak tau saiz jari, boleh lah rujuk gambar kat bawah nie..


Cara mudah untuk mengukur cincin

Cara mudah untuk mengukur cincin


Jadi, abang-abang, kakak-kakak, adik-adik suma bolehlah buat suprise untuk yang tersayang dengan pemberian cincin.. Jangan jadi macam kat dalam gambar nie pulak yea.. hihihi...

Image result for surprise ring gif


8 comments:

  1. Thanks for tips kak.. sy pernah bwat juga tp mcm nda menjadi hehe

    ReplyDelete
  2. good sharing...smpai ke sudah cikyan taktau saiz jari cikyan..mmg xpenah pakai cincin pon..hahaha

    ReplyDelete
  3. Oo Gini caranya.. Tq shikin for sharing

    ReplyDelete
  4. wahhhh kot ada org nak buat sepris kan..ai terima je hahah

    ReplyDelete
  5. Good sharing kak hehe. Tapi, ika la org yang paling susah nak cari cincin size ika. Kena tempah gamaknya huu sedih

    ReplyDelete
  6. cincin aida da kecik, shikin :(
    sedih. tu yg thn ni semangat nak kuruskan badan.
    termasuklah kuruskan balik jari jemari ni hah.
    syg cincin tu. memang tak nak tukar lain. syg!!!

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers