Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Zizie Zack

Tuesday, May 29, 2018

https://www.shikinrazali.com
Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, minggu keempat telah berlalu dan kini minggu kelima telah menjelma.. Kali ini siapakah yang bertuah untuk di review oleh saya..? Jika nama awak belum tersenarai, jangan gundah gulana dan bersedih tau, Insha Allah nama awak akan tersenarai, sebab susah jugak nak buat pemilihan nama sebenarnya.. hihihi

So, kita berkenalan dengan sahabat blogger pilihan Starlavenderluna.. Jom kita kenal-kenal..

https://www.shikinrazali.com

Blogger Zizie Zack... Nama sebenar adalah Nurul Farahizzati Binti Zakaria berusia 26 tahun berasal daripada Kuala Terengganu tetapi telah menetap di Ipoh, Perak.. Zizie nie adalah seorang graduan Sarjana Muda Kejuruteraan Pembuatan (Pengurusan) dan kini telah bekerja di salah sebuah syarikat jurutera di Ipoh.. 

Saya kenal dengan Zizie nie dalam sebuah segmen ataupun GA yang pernah dianjurkan oleh blogger,(blogger mana saya tak ingat..) Zizie nie boleh dikatakan agak peramah walaupun kami belum pernah berjumpa dengan dia tapi saya dapat rasai keramahan Zizie.. Dalam blog Zizie memang terdapat banyak entri-entri yang terlalu menarik untuk tatapan para pembaca blog, followers dia pun dah capai 2k lebih tau, memang tak terjangkau oleh saya.. Awak tau, followers Instagram dia pun dah capai 1k lebih tau.. Prinsip dia senang aje, kalu awak masukkan nama blog dia dalam bloglist awak, dalam erti kata lain, 'exchange link' dengan Zizie, Insha Allah dia akan masukkan nama blog awak dalam list dia.. Zizie memulakan tulisan blognya sejak tahun 2010 lagi dan dialah menjadi salah sorang sumber insiprasi saya untuk terus bertapak dalam dunia blog.. 

Antara entri-entri yang Zizie paparkan dalam blognya adalah FOUR WAYS TO DECORATE WITH MIRRORS IN SMALL SPACES, MEMILIH PEKERJAAN DAN PTPTN dan RESIPI PUCUK PAKU MASAK LEMAK CILI API YANG MUDAH DAN SEDAP serta banyak lagi entri-entri yang menarik dalam blog dia..


https://www.shikinrazali.comKepada Zizie Zack, akak nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kerana awak menjadi sumber inspirasi akak untuk terus bertapak dalam dunia blogging. Akak jugak nak berterima kasih pada awak kerana sudi menjadi kawan maya akak walaupun kita tak pernah berjumpa tapi akak benar-benar merasai seperti dah kenal lama dengan awak.. Apapun, akak sentiasa doakan keselamatan awak di negeri orang dan terus sukses dengan apa jua yang awak lakukan asalkan ianya diredhai oleh Allah dan direstui oleh semua ahli keluarga.. Best of luck to you my sister.. 


https://www.shikinrazali.com


Jom kita singgah dan jengah ke blog Zizie Zack dan salam perkenalan kepada semua..

#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang


14 comments

  1. Dah singgah blog Zizie tadi, cantik je blog dia ^^

    ReplyDelete
  2. post2 dia memang menarik lah shikin

    ReplyDelete
  3. ray dah lama x jenguk her blog. okay imma gonna it now

    ReplyDelete
  4. Dah lama follow dia..just jarang terjah blog sebab kekangan masa..okey nanti nak skodeng blog zizie zack

    ReplyDelete
  5. Allahu kak shikin.. segan saya dibuatnya.. saya pun dh jarang nak update blog. Tapi tak sangka ada org ingat lagi pasal saya.. thank you so much kak shikin for the entry..

    ReplyDelete
  6. Bookmark dulu.. Nanti nak gi terjah blog beliau..

    ReplyDelete
  7. tq akak sediakan segmen ni.. senang nak BW :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧