Monday, May 21, 2018

Wordless - Tabiat tidur rakyat Malaysia berdasarkan kajian daripada Nielsen Malaysia




10 comments:

  1. tidur yg tak berapa berkualiti ke ni. lebih kurang habit saya je ni..hihi

    ReplyDelete
  2. Alahai ada yang jadi rutin ni...kena ubah demi kesihatan ni...

    ReplyDelete
  3. bulan puasa ni meme x cukup tdo sokmo..

    ReplyDelete
  4. time puasa ni gi kerja pun nampak bantal adoi punyalah suka tido

    ReplyDelete
  5. selalunya letak kepala terus tidur melainkan bila stress. dua tiga jam pun belum tentu boleh tidur

    ReplyDelete
  6. anak2 sekarang ni dah x dpt tido awal sebab phone n tv.. ejulz kecik2 dulu pkl 9-10 mlm dah msk tido.. ayah tutup lampu awal.. hehe.. dulu ada tv123 je.. sekarang ada astro.. haha

    ReplyDelete
  7. Betoi la semua ni kecuali yang #2 tu..letak kepala biasanya lelap terus :D

    ReplyDelete
  8. skang ni aida senang lena ha ha ha
    tak payah amik masa 30 minit.
    kekadang kat sofa dah terlelap.
    ak sedap bila masa naik ke katil :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers