Resipi Jus Tolak Angin

10:16 AM

Image result for juice lemongrass, lemon and ginger
*Sumber gambar daripada Google

Assalamualaikum wbt..
Okey, resipi nie memang sesuai sangat untuk orang yang mempunyai banyak angin di dalam badan.. Selain daripada mengurut untuk buang angin, awak jugak boleh buat jus nie untuk mengurangkan angin di dalam badan.. 

Bahan-Bahan Utama
2 batang serai - dititik
½ biji lemon - dihiris
3cm halia
2 liter air

Cara-Cara Penyediaan
Rebus semua bahan sehingga air tinggal separuh. Boleh diminum suam atau disimpan di dalam peti sejuk. Minum secawan sehari tapi bergantung kepada keperluan..

https://www.shikinrazali.com


Senang, kan resipinya.. Sambil-sambil tue saya jugak ada menyediakan perkhidmatan urut terapi buang angin untuk wanita bagi area Salak Tinggi, Putrajaya, Dengkil, Nilai dan Cyberjaya.. Saya jugak boleh ke KL atau berdekatan dengannya, tapi hanya pada hari Sabtu dan Ahad saja.. Caj dikenakan berlainan daripada yang diiklankan, bergantung kepada tempat kawasan tue.. 


You Might Also Like

7 lovely notes

  1. bilo lerr nak ngurut dengan kak kin ni. air tu erkkk, malas buat dh so, nk mnum tu pulok ambik masa. hehehehe

    ReplyDelete
  2. air dia nampak macam sedap tapi rasa tu rasa dia hahaha

    ReplyDelete
  3. angin memang banyak pun..
    elok minum ni..

    ReplyDelete
  4. nampak sedap.. tapi.. hehe

    ReplyDelete
  5. aida ada buat 1-2 kali, shikin.
    lebih kan lemon.
    suam-suam minum.
    aduhai... lega tekak ni.perut pun lega la...

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Let's Talk (NO SPAMMER)

Top Commentators