Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Fatina Mudz

Tuesday, May 08, 2018

http://starlavenderluna.blogspot.com

Assalamualaikum wbt..
Seminggu telah berlalu dan kini masa telah tiba.. Siapakah yang bertuah untuk di review kali nie.. ? Jom kita kenali beliau.. 


http://starlavenderluna.blogspot.com

Blog Fatina Mudz... Seorang gadis yang berumur 27 tahun yang sememangnya dikenali dengan entri review buku dan boleh dikatakan Fatina nie seorang 'ulat buku' oppsss bukan ulat bulu yea.. Fatina nie boleh dikatakan setiap hari akan review paling minima pun sebuah buku untuk tatapan pembacanya, fuhh macam manalah dia luangkan masa untuk baca buku tue yea, dahlah kebanyakan buku-buku yang di review oleh Fatina nie, buku bahasa Inggeris u'olls... 

Saya kenal Fatina nie sama macam yang lain jugak, dan sebelum blog ini dijenamakan semula namanya, asal nama blog ini adalah fatinamdzfrdotblogspotdotcom.. Nasib baiklah dia masih ingat pada saya sebab pada awalnya kami lose contact antara satu sama lain.. Bila saya cuba blogwalking, nama asalnya dah di remove.. Ingatkan memang Fatina nie dah tak aktif ber blogwalking tapi satu hari tue dia tinggalkan jejak kat chatroom saya.. Alhamdulillah, hingga kini kami masih berhubung dan blogwalking antara satu sama lain, walaupun menjadi silent reader.. Fatina nie adalah seorang graduan 'retail business' tapi bercita-cita nak jadi editor dan masih mengejar cita-citanya itu (Insha Allah suatu hari nanti cita-cita awak tercapai).. Kini nama blog beliau telah ditukar kepada theinfinitywordsdotblogspotdotcom.

Apa yang menarik tentang blog Fatina nie adalah, dia buat review buku dalam bentuk indeks tau dan ianya terlalu creative, sebab dia dah buat kategori mengikut tajuk dan 'rating'.. Antara yang menarik untuk dibaca adalah ANNA AND THE FRENCH KISS BY STEPHANIE PERKINS | BOOK REVIEW ; ISLA AND THE HAPPILY EVER AFTER BY STEPHANIE PERKINS | BOOK REVIEW ; ataupun nak baca entri kecantikan pun ada jugak, TIME FOR LIP BALM... Pada sesiapa yang nak tau sipnosis ataupun review buku yang best, awak bolehlah singgah ke blog beliau.. 


http://starlavenderluna.blogspot.com
Kepada Fatina, terima kasih kerana awak masih terus menerus menyokong akak dalam dunia blog ini dan terima kasih di atas inspirasi awak dalam dunia blog ini.. Akak berharap agar silaturrahim antara kita akan berkekalan hingga ke akhirnya dan terima kasih kerana masih sudi menjadi rakan maya akak.. Akak doakan yang awak akan terus berjaya dalam dunia blog dan Insha Allah akan tercapai cita-cita awak untuk menjadi editor.. 



http://starlavenderluna.blogspot.com
Jom kita singgah dan jengah ke blog Fatina Mudz dan salam perkenalan pada semua..

#teambpt
#bloggerpantaitimur
#bloggerterengganu
#bloggersepang


10 comments

  1. Tabik dengan blogger yang dapat buat review buku berkualiti macam Fatina & Kak Siqah.

    ReplyDelete
  2. wahhh hebat..nanti rabia follow blog dia ye

    ReplyDelete
  3. selalu jugak jadi silent reader kat blog fatina ni

    ReplyDelete
  4. Memang beat baca review buku beliau..

    ReplyDelete
  5. Thank you, Kak Shikin. Terharu sangat baca review daripada Kak Shikin. Semoga ukhuwah yg terjalin ni berkekalan sampai bilabila :)

    ReplyDelete
  6. waaa thniah fatina ! mek pun kenal masa duk blogwalking juga. admire fatina ni sbb dia suka gilos dengan buku. hukhuk mek memang tk mmpu nk buat.

    ReplyDelete
  7. Bestnyaaa! respect sangat orang yang suka baca buku...

    ReplyDelete
  8. baru menyinggah ke blog dia & suka baca book review yang fatina buat :D

    ReplyDelete
  9. wahhhh ada pemint buku di sini..nice2

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧