Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Nor Nazliana

Tuesday, October 23, 2018

www.shikinrazali.com

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, selesai task minggu keempat.. Jom kita kenal dengan sahabat pilihan saya kali ini..

www.shikinrazali.com

Blog Ibu Ainul, Alif, Aisy & Afiq... Nama sebenar adalah Nor Nazliana yang berasal daripada Jitra, Kedah dan kini dia bekerja di IPG Kampus Darul Aman, Kedah.. Berumur 35 tahun dan mempunyai 4 orang cahayamata, mula berblog sejak tahun 2009 lagi yang menceritakan kisah hidupnya.. 

Mula kenal dengan Nazliana dalam pelbagai segmen dan GA dan Nazliana merupakan salah sorang blogger yang begitu supportive masa saya buat GA dulu.. Walaupun dia jarang untuk tinggalkan komen dek kekangan kerja dan rumahtangga, tapi dia selalu menjadi silent reader pada setiap blog yang dia singgah dan jengah termasuklah jurnal saya.. Walaupun dia bercerita tentang kisah hidupnya dalam blog tapi dia turut memberi supportive dengan penyertaan pelbagai segmen dan GA anjuran rakan-rakan blogger yang lain, selain itu dia turut membuat pelbagai review termasuklah barangan dan tempat peranginan yang pernah dilawatinya sebelum ini, resipi dan pelbagai tips.. 

Antara entri yang menarik untuk dikongsi adalah Berdoa Di Pagi Yang Hening Dan SuramPeringatan Untuk Penjawat Awam Berhati-hati Dalam PerbelanjaanResipi Kuih Bunga PudakAwet Muda Dengan Makan Miangkam dan pelbagai lagi kisah yang menarik dalam blog Nazliana.. 


www.shikinrazali.comKepada Nazliana, terima kasih kerana awak masih lagi sudi menjadi rakan blog saya walaupun masing-masing menjadi silent reader, hihihi.. Terima kasih jugak saya ucapkan kerana awak selalu bagi supportive semasa saya buat GA dulu.. Semoga ikatan ukhuwah antara kita akan berkekalan hingga ke akhirnya Insha Allah dan saya harap awak tak jemu untuk selalu singgah ke jurnal saya ini.. Saya doakan agar awak sekeluarga akan dirahmati dan diberkati oleh Allah dan semoga awak terus sukses dalam dunia blogging ini.. 


www.shikinrazali.com

Jom kita terjah dan singgah ke blog Ibu Ainul, Alif, Aisy & Afiq serta salam perkenalan pada semua..


#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang



11 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧