Evolusi banner baru...

6:04 PM

Assalamualaikum wbt..
Orang kata iklan yang bagus adalah iklan yang memaparkan harga perkhidmatan, betul tak..? Lepas tue gambar dalam iklan tue pun memainkan peranan yang penting dalam mengiklankan sesuatu..

Okey, pada awak yang tau, saya menyediakan perkhidmatan urut terapi buang angin pada wanita Muslimah, kini saya kembangkan lagi sayap perkhidmatan pada wanita non-Muslimah.. 

Ini adalah iklan yang lama..

http://starlavenderluna.blogspot.my

So, sekarang saya nak perkenalkan banner iklan yang baru..

http://starlavenderluna.blogspot.my

Camne, okey ke..? Rasanya maklumat yang diberikan nie lengkap ke tak sebab saya selalu jugak dapat job dari kawasan yang lain seperti di KL dan kawasan yang lain selain daripada kawasan yang saya ambil.. Jadi untuk memudahkan pelanggan, saya letakkan maklumat seperti kat atas nie.. nak tahu caj di luar kawasan saya..? Awak kena rajin whatsapp pada saya ataupun SMS..

PERINGATAN MESRA!!!

Perkhidmatan ini hanya disediakan untuk KAUM WANITA SAHAJA... Saya tak buat perkhidmatan untuk lelaki.. Jadi, jika ada sesiapa yang suka-suka hati untuk hantar mesej yang bukan-bukan ataupun lebih kasar lagi nak urut batin, sila fikir banyak kali sebab kali nie saya tak teragak-agak untuk melaporkan kepada pihak berkuasa kerana mengganggu ketenteraman awam.. 

You Might Also Like

19 lovely notes

  1. kalau dekat ganu Gee dah tempah dah nie!harga sangat affordable!

    ReplyDelete
  2. wow buat ni, hebatnya dan bestnyaa!! hehe

    ReplyDelete
  3. Salam kenal dan singgah sini.blog saya https://cararesepi.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. Ok dah tu kak shikin. Moga kak shikin terus success

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini lagi :)

    Btw jom join GA saya,

    http://www.akuseorangtraveler.com/2017/11/give-away-hadiah-misteri-dari-astraveler.html

    ReplyDelete
  6. Harga affordable, banner baru nampak lagi sweet.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Bleh jea Kin.. Tapi caj di luar kawasan akan dikenakan.. Nak tau, awak bleh whatsapp saya ataupun nak murah..? Boleh datang ke rumah saya di Salak Tinggi..

      Delete
  8. Cantik banner no 2 tu..kalau dekat terengganu dah pergi dah ni

    ReplyDelete
  9. bila nak datang kedah ni nak jugal rasa hehehe

    ReplyDelete
  10. haa.. ok sgt dah tu.. cantik.. biasalah sis mesti ada je yg gatai² ni.. huhu

    ReplyDelete
  11. Bagus shikin bgtau siao2 senang org nak tau rate. Alahai tingin Pula nak g berurut. Badan dah Rasa macam2 dah ni

    ReplyDelete
  12. Bagus shikin bgtau siao2 senang org nak tau rate. Alahai tingin Pula nak g berurut. Badan dah Rasa macam2 dah ni

    ReplyDelete
  13. macam best tapi area subang ni haa. Kalau dekat dah book dah. Cantik banner baru tu :D

    ReplyDelete
  14. Cantik,, banner pun da lengkap semua maklumatnya

    ReplyDelete
  15. Lebih menarik banner yang baru.. Keterangan pun lengkap..

    ReplyDelete
  16. Banner yang baru lebih lengkap dan orang yang baca faham segala isi kandungan :) Semoga berjaya kak Shikin :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Let's Talk (NO SPAMMER)

Top Commentators