Alhamdulillah, tangan dah mulai okey...

Thursday, November 03, 2016



Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah awak, hari nie saya rasa okey sikit walaupun masih ada rasa kesakitan pada bahu sikit..

Saya ingatkan pada pagi tadi saya mampu nak pergi kerja tapi tangan dan kaki langsung tak boleh gerak, jadi krem.. So terpaksa la saya ambik cuti EL pada hari nie sebab nak ke klinik saya memang tak larat.. 

Nasib baik la saya boleh urut sendiri dengan kemahiran yang ada nie... Lepas saya berurut, saya rendamkan kaki dengan menggunakan ais, macam terapi ais.. Alhamdulillah, lega sikit.. Manakala bahu dan bahagian lengan saya cuma tuamkan dengan menggunakan ais.. Harap2 esok saya dapat bekerja dengan stabil, walaupun sakit tue masih ada.. Awak doakan saya yea..

So, nie lah entri saya untuk hari nie sebab tangan masih belum sembuh sepenuhnya untuk menulis lebih banyak entri.. Pada sahabat yang menjemput saya untuk join GA dan segmen, mintak maaf banyak2 sebab tak dapat join.. dan pada sahabat yang memberi nota pada saya, mintak maaf jugak sebab tak dapat membalas nota awak, Insha Allah, bila saya dah sembuh, saya akan balas nota awak.. Dan mintak maaf sebab tak dapat blogwalking dalam blog2 awak.. 

Jaa nee..


10 comments

  1. Take care sis. Jangan buat kerja berat2 sgt tau. Semoga cepat sembuh :) Selamat malam!

    theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Cepat sembuh ya kak. Tak apa slow2 buat kerja, rehat kena cukup...yang penting kesihatan tu...

    ReplyDelete
  3. alhmdulilah kak.. take rest jgn keja berat2 tau

    ReplyDelete

  4. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete
  5. Get well soon shikin :) Jangan angkat barang berat2 okay..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧