Wednesday, March 07, 2018

Alhamdulillah, dah sampai hadiah 'GIVEAWAY SOUVENIRS PULAU JEJU BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM'

Image result for alhamdulillah gif
Assalamualaikum wbt..
Hadiah GA nie sebenarnya dah sampai minggu lepas, tapi baru sekarang dapat berkesempatan nak publish.. 

So, awak masih ingat lagi pada GA nie..?
https://starlavenderluna.blogspot.com

Alhamdulillah, pihak penganjur telah mengumumkan pemenangnya.. Sebenarnya kalu diikutkan pihak pengajur cuma bagi lapan orang saja pemenang tapi mereka tambah lagi hadiah kemenangan dan tak disangka-sangka saya turut terpilih untuk menjadi salah sorang pemenang hadiah tambahan tue.. Alhamdulillah..

https://starlavenderluna.blogspot.com

Hari Jumaat lepas, abam pos telah menyampaikan hadiah yang diberikan penganjur..

https://starlavenderluna.blogspot.com

Dan inilah hadiah yang diberikan oleh penganjur.. Cantik, kan.. 

http://starlavenderluna.blogspot.com

Terima kasih yang tak terhingga kepada pihak pengajur kerana memilih saya sebagai pemenang dan tahniah pada rakan-rakan yang lain.. 


6 comments:

  1. awww, so cute. sepasang pulak tu hehe. comel.
    ika datang singgah sini ya kak. ika pun dh dapat dah hadiah ika hehe.
    https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/book-review-bila-kupetik-gitar-by-fahmi.html

    ReplyDelete
  2. untung lah, shikin :)
    aida x terpilih...

    ReplyDelete
  3. maaf baru berkesempatan nak singgah. alhamdulillah hadiah dah sampai ^^

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers