Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Cik Nor

Tuesday, April 09, 2019

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Cik Nor

Assalamualaikum wbt,
Okey, back to schedule, hihihi.. Minggu nie siapa pula yang bertuah untuk direview..? Jom kita kenal-kenal dengan sahabat blogger pilihan saya kali nie..


Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Cik Nor

Blog Cik Nor... Nama di sebalik Cik Nor nie adalah Normi Nieza, berusia 30-an, berasal daripada negeri Cik Siti Wan Kembang dan masih menetap di Kota Bharu.. Cik Nor nie adalah merupakan ahli Kelab Blogger Ben Ashaari dan tak silap sayalah dia pernah menjadi ahli Blogger Pantai Timur sekejap.. 

Saya sendiri dah lupa sejak bila kami mula menjadi rakan maya tapi rasanya seperti macam yang lain-lain jugak, melalui segmen dan giveaway.. Walaupun Cik Nor jarang tinggalkan nota kat jurnal saya tapi dia selalu 'like' post saya di facebook dan instagram, adakalanya dia akan tinggalkan komen kat post tue.. Dalam blog Cik Nor nie memang banyak informasi yang menarik yang dapat dia kongsikan, ada jugaklah dia buat pelbagai review.. Saya selalu jugak la singgah ke blog Cik Nor tapi macam biasa hanya mampu jadi silent reader dek kesibukan tugas hakiki dan part time saya.. Tapi memang best sangat bila baca blog Cik Nor, lebih-lebih lagi wajah Cik Nor ada iras-iras sahabat rapat dan sepupu saya sendiri.. hihihi.. Lagi satu, antara persamaan antara kami adalah kami berdua adalah catlovers... 

Antara entri yang menarik yang dikongsikan oleh Cik Nor adalah ;

Resipi Kuih Bom ;
Ingat Senang Ke Jadi Blogger ;
Bila Kawan Hargai Kawan ;
Petua Jaga Kesihatan Cara Cik Nor (2) ;

Dan banyak lagi entri yang menarik..

notesKepada Cik Nor, terima kasih kerana sudi menjadi rakan blogger saya yang paling supportive samada dalam blog dan media sosial yang lain.. Terima kasih kerana Cik Nor masih lagi sudi tinggalkan nota yang membina dalam jurnal saya.. Saya doakan agar Cik Nor sentiasa sukses dalam apa jua bidang yang Cik Nor ceburi dan of course la dalam dunia blogging.. Saya doakan jugak agar Cik Nor sekeluarga dilindungi, dirahmati dan diberkati oleh Allah.. Maafkan saya kerana jarang sekali saya drop down komen saya dalam blog Cik Nor kerana dek kesibukan kerja hakiki dan kerja part time.. Semoga ikatan ukhuwah antara kita akan terus dirahmati oleh Allah dan Insha Allah satu hari nanti kita akan berjumpa.. 


blogwalking

Jom kita kenal-kenal dan singgah ke blog Cik Nor dan salam perkenalan pada semua.. 


#shikinrazalidotcom #bloggerterengganu #bloggersepang #Malaysianblogger #sahabatbloggerpilihanStarlavenderluna



7 comments

  1. terima kasih shikin sbb review blog Cik Nor. InsyaAllah..ukhwah yang terjalin ini akan kekal selamanya hingga akhir hayat..aamiin.

    psst..shikin..cik nor asal kelantan dan menetap di kelantan jgk..hehe

    ReplyDelete
  2. Baru lepas g boom blog cik nor hahaha.cik nor yg sporting hihihi...raya ni nak.jumpa dia pulak insyaAllah

    ReplyDelete
  3. mama suka baca blog ciknor santai dan bersahaja

    ReplyDelete
  4. Suka juga singgah blog Cik Nor ini..

    ReplyDelete
  5. dah bw kat cik nor dahh..hehe

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧