Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Shuhaida Kabdy

Tuesday, April 30, 2019

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Shuhaida Kabdy

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, back to schedule again.. Minggu nie siapakah sahabat blogger pilihan saya kali nie untuk direview..? Jom kita kenal-kenal..


Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Shuhaida Kabdy

Blog Shuhaida Kabdy... Blogger ini lebih dikenali sebagai Kak Sue, berumur dalam lingkungan 40-an, seorang usahawanita yang berniaga air kelapa laut dan merupakan seorang blogger separuh masa..

Sama seperti rakan yang lain, persahabatan kami bermula daripada GA dan segmen anjuran daripada rakan blogger yang lain.. Walaupun Kak Sue jarang untuk memberi komen dalam jurnal saya tapi dia selalu 'like' apa saja status saya samada dalam facebook ataupun instagram.. Apa yang menarik mengenai blog Kak Sue nie adalah, Kak Sue suka berkongsi idea dan berkongsi info yang bermanfaat kepada pembacanya, dan pelbagai reseipi jugak turut dikongsikan oleh Kak Sue.. Saya memang suka sangat baca blog Kak Sue kerana dia memang ada banyak resipi yang boleh dipraktiskan dan ada jugak resipi yang menarik perhatian saya.. 

Antara entri yang menarik untuk dibaca adalah 

Resipi Siakap Kengsom ;
Tips Sambal Tumis Tahan Lama ;
Tips Mudah Cukupkan Minum Air Kosong Sehari ;
Doa Ketika Belajar ;

dan banyak lagi entri yang menarik..


Kepada Kak Sue, terima kasih saya ucapkan kepada akak kerana masih sudi menjadi rakan blogger saya, walaupun saya jarang drop down komen kat blog akak.. Tapi saya suka baca blog akak terutama entri mengenai resipi-resipi yang menarik... Saya doakan agar akak sekeluarga dirahmati, diberkati dan dilindungi oleh Allah SWT, saya doakan agar bisnes akak maju jaya sehingga peringkat tertinggi, jika ada masa diizinkan oleh Allah, kita akan berjumpa, Insha Allah.. Saya doakan agar akak terus sukses dalam dunia blogging dan jangan berputus asa dengan apa juga halangan dan dugaan yang akak tempuhi samada pada masa sekarang ataupun pada masa depan.. Semoga kita semua dilindungi oleh Allah dunia dan akhirat..


Jom kita kenal-kenal dan singgah ke blog Shuhaida Kabdy dan salam perkenalan pada semua.. 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #sahabatbloggerpilihanStarlavenderluna



7 comments

  1. Allahu.. terima kasih sangat sudi review blog Kak Sue yang tak seberapa tu ya. Semoga Syikin sentiasa dalam rahmat Allah, dimurahkan rezeki selalu.. aamiin.. ❤

    ReplyDelete
  2. review yang ohsem.. baru je jalan-jalan di blog Kak Sue..

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak sue jadi blogger pilihan shikin razali kali ni.. Nanti nak singgh blog beliau la

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧