Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Miss Banu Story

Tuesday, June 12, 2018

https://www.shikinrazali.com

Assalamualaikum wbt.. 
Alhamdulillah, minggu kedua sekalii lagi saya berjaya dalam buat 'task' mingguan nie, agak-agak ada yang tunggu tak 'task' mingguan saya nie...? hihi nak berperasan jap... Di minggu terakhir puasa nie, saya nak ucapkan selamat bercuti pada awak yang akan bercuti untuk berhari raya.. Jangan lupa untuk buat persiapan rapi sebelum awak nak tinggalkan rumah seperti kunci tingkap dan pintu, tutup gas memasak, tutup semua suis kecuali peralatan elektrik yang memerlukan elektrik 24 jam, dan yang paling penting, buat laporan polis untuk tinggalkan kediaman di balai polis yang terdekat.. Ambik semua nombor jiran-jiran untuk kesenangan sekiranya berlaku kecemasan.. 

Okeylah, tanpa membuang masa, jom kita kenali siapakah sahabat blogger pilihan saya untuk minggu ini.. 

https://www.shikinrazali.com

Blogger Miss Banu Story... Nama sebenar pemilik blog ini adalah Syahbanu Osman yang berasal daripada negeri anak mami, Penang.. Merupakan seorang graduan daripada Universiti Malaya dan jugak seorang yang amat sukakan kucing (yeaayyyy, ada geng lahhhh) ... 

Sama seperti sebelum nie, saya kenal dengan Miss Banu nie melalui GA ataupun segmen, dan sebab tuelah kita perlu saling sokong menyokong jika ada rakan kita buat GA dan segmen, mana tahu kot-kot boleh dapat ramai kawan, kan.. Saya suka baca blog Miss Banu nie sebab entrinya banyak berkisahkan review filem dan jugak drama.. Awak sebut aje drama atau filem apa, pasti Miss Banu nie ada buat review.. Kadang-kadang saya tau pasal filem pun setelah baca review dari Miss Banu nie.. Memang best la untuk orang kaki wayang atau kaki drama.. Blog dia pun memang sempoi sebab berunsurkan denim jeans, nampak lain daripada yang lain.. Selain tue, Miss Banu jugak selalu menyertai GA dan segmen yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger yang lain..

Antara entri yang menarik untuk dibaca adalah SIPNOSIS DRAMA ISTERI UNTUK DIIKTIRAF (TV1), SIPNOSIS DRAMA KLIK! PENGANTIN MUSIM SALJU dan SIPNOSIS DRAMA NUR (SAMARINDA TV3)..



https://www.shikinrazali.com


Untuk Miss Banu, terima kasih saya ucapkan kerana masih sudi untuk menjadi sahabat maya saya dan saya doakan awak sekeluarga sentiasa berada dalam keadaan yang sihat.. Disebabkan blog awaklah saya telah menjumpai banyak drama dan filem yang ada di antaranya saya masih belum tengok lagi.. Terima kasih di atas segala-galanya dan saya doakan jugak agar awak sentiasa konsisten dan komited dalam dunia blog.. Semoga sukses dalam penulisan blog awak.. 



https://www.shikinrazali.com


Jom kita singgah dan jengah ke blog Miss Banu Story dan salam perkenalan kepada semua..

#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang


9 comments

  1. thanks atas doa dan reviewnyer, selamat berpuasa dan selamat hari raya ye :)

    ReplyDelete
  2. wahhh... kenal jugak dgn blogger ini.. nak terjah lah blog beliau..

    ReplyDelete
  3. selalu jugak blogwaking blog ni ^^ dan blog sis shikin jugak.. :)

    ReplyDelete
  4. mek pernah terjah sekali rasanya di blog ms banu ni.

    ReplyDelete
  5. banu paling rajin join GA/segmen so dekat situ kenal dia. Rajin update drama melayu, baca sinopsis dia je supaya tak ketinggalan :P

    ReplyDelete
  6. terbaek.. blogger otai ni.. hehe

    ReplyDelete
  7. nak update pasal drama melayu memang cari blog dia la..hihi

    ReplyDelete
  8. Selalu jadi silent reader blog ms banu hehe.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧