Top Commentor Januari - Februari 2018

Friday, February 02, 2018

Assamualaikum wbt...
Alhamdulillah, saya akan teruskan tradisi saya seperti biasa, untuk menghargai sahabat saya yang tak henti-henti untuk bagi support pada jurnal saya nie.. Terima kasih pada awak suma kerana tak putus-putus untuk tinggalkan nota pada jurnal saya, walaupun ada di antaranya saya hanya jadi silent reader saja.. Harapnya hubungan silaturahim nie akan berterusan tanpa sebarang prejudis antara kita.. Okey, diumumkan nama-nama yang bertuah..

Tahniah pada 10 orang sahabat saya yang tersenarai..

http://starlavenderluna.blogspot.com

Tahniah pada Nurulatika Yunus, Mamapp, Kak Aida dan Jun Zie kerana memasuki semula carta saya dan macam biasa, saya akan berikan saguhati pada yang bertuah, kali nie saya nak berikan pada seorang yang baru masuk dalam senarai saya, dan beliau adalah : -

Nota : Maaf, saya pinjam header awak yea.. Thanks...

http://starlavenderluna.blogspot.com
Blog CikTieDotCom
Kepada sahabat yang tersenarai kat carta tue, sila whatsapp pada saya (019-9884032) butiran awak untuk tuntutan hadiah seperti nama penuh, alamat penuh dan no. telefon.. Insha Allah, nanti saya akan poskan hadiah awak nanti.. 
Oh ya.. Pada Cik Yan, peserta Top Commentor yang lepas, Insha Allah hadiah awak akan diposkan sekali bersama dengan pemenang bulan ini.. Maaf di atas kelewatan penghantaran hadiah.. 


Pada sahabat yang tak tersenarai tue, jangan kecewa yea sebab mungkin lepas nie nama awak pulak yang bertuah untuk duduk dalam carta saya.. Pada sahabat yang ada dalam list tue, saya buatkan bloglist khas untuk awak sehingga 28 Februari 2018..

http://starlavenderluna.blogspot.com

Tahniah sekali lagi dan terima kasih tak terhingga kerana sudi tinggalkan nota dalam jurnal saya nie, dan Insha Allah saya akan terus berusaha untuk menulis (errkk..menulis ke menaip..??) dalam jurnal nie... 

Tahniah pada semua...!


13 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧