Hadiah untuk tersayang - Printcious

Wednesday, August 08, 2018

https://www.shikinrazali.com


Assalamualaikum wbt..
Nota entri nie sepatutnya di publish bulan lepas tapi disebabkan kekangan masa, saya combine kan sekali sebab kalu ikutkan ada dua nota cerita pasal printcious.. hihihihi

Okey, cerita pertama..
Bulan lepas adalah merupakan birthday adik saya, jadi saya duk fikir apakah hadiah yang sesuai untuknya.. Yealah, dia pun bekerja sebagai seorang guru, nak beli kain pasang, rasanya dia pun dah banyak borong kain pasang, maklumlah rumah keluarga suami dia tinggal di Rantau Panjang.. Jenuh jugaklah saya duk fikir apa hadiah yang boleh dijadikan hadiah bermakna buat dirinya.. Lalu saya teringat pada Printcious dan terus menempah hadiah yang saya inginkan.. Apa yang best mengenai Printcious nie adalah kita boleh design sendiri apa yang kita mahukan.. Dan bila dah sampai hadiah tue, saya rasa happy sangat sebab ianya begitu cantik sekali.. 

https://www.shikinrazali.com


Bila barang nie sampai kat opis jea, terus saya bukak untuk tengok hasil design sendiri.. 

https://www.shikinrazali.com
Nampak macam biasa aje tapi sebenarnya inilah Magic Mug... 

Nak tengok tak hasil design saya..? Nampak kat gambar tue macam mug biasa jea kan, tapi sebenarnya......


https://www.shikinrazali.com
Magic Mug yang telah diisi air panas... 

https://www.shikinrazali.com
Gambar orang yang diraikan.. 


Inilah hasilnya Magic Mug yang bila mug ini dipanaskan, keluarlah gambar yang kita design tue.. Hihi cantik tak..? Sebenarnya birthday adik saya tue sama bulan dengan birthday anaknya, Salsabila yang kini berusia 2 tahun.. Salsabila dilahirkan pada 15 Julai yang lalu, manakala mamanya pulak 26 Julai yang lalu.. Sebab tue saya putuskan untuk buatkan mug istimewa nie buat dirinya.. Bila adik saya menerima hadiah nie, dia memang suka sangat sampaikan ummie saya cakap, napa tak buatkan untuknya jugak semasa birthday dia yang lepas...😋 hihihi.. Macam jeles jea ummie saya tue.. Nantilah saya akan buatkan untuknya lagi.. 

Tapi kan.. 

Rasa macam tamak pulak diri ini bila melihat barangan Printcious yang cantik-cantik, maksud saya yang boleh design sendiri.. hihihihi mulalah idea gila menjelma dalam pemikiran.. Bila dah tempah mug nie, terpikir pulak nak beli fridge magnet... hahahahaha gila kan.. So inilah hasilnya..

https://www.shikinrazali.com
Fridge Magnet berbentuk square

https://www.shikinrazali.com
Fridge magnet berbentuk oval

Sebenarnya saya saja jea try buat, dan hasilnya memang saya suka sangat... Hubby pun suka jugak hinggakan dia ada bagi cadangan untuk saya bukak order untuk design sebegini.. Hihi hati ini masih lagi belum bersedia disebabkan takde keyakinan lagi.. Hihi..

Okey, untuk kisah kedua pulak, bila saya tulis review semua barangan ini kat website Printcious, saya mendapat voucher RM20 dan akan tamat pada bulan Ogos.. Jadi rasa macam rugi pulak bila tak guna voucher tue, so saya putuskan untuk buatkan satu lagi design.. Kali nie saya pilih barangan ini.. 


https://www.shikinrazali.com

https://www.shikinrazali.com
Basic Mousepad

Mousepad nie saya letakkan kat opis sebab senangkan kerja saya kerana sebelum nie mousepad sedia ada memang dah hancur.. So saya gantikan dengan mousepad yang baru.. Cantik tak..?

Inilah dia barangan yang boleh awak design sendiri, yealah, kalu yang jenis cerewet macam saya nie, memang puas hati kalu dapat design sendiri barangan hadiah tue kan.. 

Camne nak design macam saya..? Awak boleh layari WEB ini ataupun awak boleh baca nota entri saya kat SINI.. Printcious juga boleh didapati di Singapura, Australia, Hong Kong, Kanada, Filipina & Taiwan.

#teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang #printciousgifts


9 comments

  1. alaa... jles la cantik semua brg ikin cetak tu.... mouse pad tu win... hehe

    ReplyDelete
  2. cantikkknya :) Basic Mousepad tu comeylah simple je.
    Fridge Magnet berbentuk square yg ni pun rabia suka.nmpk cantik

    ReplyDelete
  3. cantiknya,nampak kreatif dan pandai hias :)

    ReplyDelete
  4. nice la. and what i love most is bila dpt parcel hehe

    ReplyDelete
  5. Alamak. Mousepad tu cantik. Tak perasan ada mousepad kat printcious.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧