Dah lama tak bida kat Chilindo

Thursday, August 09, 2018

https://www.shikinrazali.com

Assalamualaikum wbt..
Rasanya dekat setahun kot saya tak main bida-bida kat Chilindo nie, yang pada asalnya hanya nak tengok-tengok barangan aje.. Tapi selalunya memang godaan dia terlalu kuat untuk tak bida.. Tekan-tekan terus menang, hihihihi.. Memang Chilindo nie berhantu la.. 

Nak tengok apa yang saya bida dan menang..?

https://www.shikinrazali.com

Barang pertama yang saya bida adalah 5 in 1 beauty care massage, dapatlah bida RM3..  Yang sebenarnya saya takde hati pun nak bida barang nie, saja tekan-tekan terus dapat.. Ingat nak buat demo tapi saya memang taknak tonjolkan diri sendiri, hubby pun disebabkan sekarang nie tengah sibuk bekerja, tue yang tak sempat lagi nak buat demo.. Tapi saya dah pakai lah benda alah nie.. Memang best sangat lebih-lebih lagi bila kita cuci pakai berus tue, rasa macam bersih sebersih-bersihnya muka nie.. Muka hubby pun dah buat eksperimen dah dan sekarang nie dia pulak mintak facial muka dia hari-hari (hihihi yang sebetulnya memang hari-hari pun saya facial muka dia, dari buang blackhead sampailah cuci muka..)  Satu lagi yang saya suka dengan benda alah nie adalah ada satu part tue untuk urut muka, memang rasa takyah dah pegi ke salon, sebab saya boleh buat sendiri.. hihihi.. Barangan nie saya bagi markah 8 per 10.. 

https://www.shikinrazali.com

Barang kedua yang saya bida adalah World Map Mousepad yang berjaya dibida sebanyak RM5.. Ambik kau besar gedabak dan panjang pulak tue.. Hahahaha sebenarnya ada sekali saya tengok kat Shopee, harga mousepad nie berharga dalam puluh ringgit la gitu.. Saya pulak memang tengah cari mousepad, akhirnya saya buat dekat Printcious, BACA di sini. Tapi rasa macam berkenan pulak dengan mousepad yang besar nie lalu tangan nie mulalah gatal untuk tekan bida.. Last sekali memang dapatlah.. Saya bagi markah 10 per 10 sebab besar kot tapi tak letak kat opis la, saya letak kat rumah, bila taknak pakai, gulungkan aje.. 

So, inilah barangan yang saya sempat bida pada 3 Ogos yang lalu.. hihihihi pada mulanya saya ingat nak bida lagi tapi sempatlah suruh hati nie sabar, kalu tak memang pokai la bulan nie..  Chilindo memang berhantu...

#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang #chilindomalaysia 

10 comments

  1. wow rabia suka beauty care massage tu :) urut je kan muka ni.barulah cantik berseri-seri.

    ReplyDelete
  2. Pergh!! Besar betul mousepad tu.. menarik..

    ReplyDelete
  3. dulu hubby suka bidding kat chilindo..sekarang tak ade dah

    ReplyDelete
  4. Wahhh bestnya. Nanti nak try la

    ReplyDelete
  5. Wah. Berus facial. Aida pon ada. Tapi MK punyet lah. Bagus ni shikin. Pakai tiap hari. Bersih muka kan?

    ReplyDelete
  6. Aida nak bid mousepad tu. Tapi asyik kalah aje :-) ha ha

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧