Akhirnya dah capai 1,000,000 kunjungan | Alhamdulillah

Thursday, July 15, 2021

Akhirnya dah capai 1,000,000 kunjungan | Alhamdulillah

Assalamualaikum wbt,
Alhamdulillah, syukur pada Allah kerana akhirnya jurnal ini dapat capai 1 juta pageviews.. hihihi

Walaupun orang lain dah lama capai pageviews yang berjuta-juta dan saya masih merangkak lagi, tapi syukur pada Allah.. Terima kasih tak terhingga kepada awak semua kerana sudi baca jurnal ini walaupun saya tak update hari-hari... 

Tanpa awak semua, siapalah saya yang cuma orang biasa-biasa jea...

Oleh kerana itu, saya nak umumkan berita baik untuk awak semua...



UNTUK TOP COMMENTATOR PADA BULAN OGOS NANTI, SAYA AKAN BAGI HADIAH MISTERI KEPADA KESEMUA 10 ORANG TOP COMMENTATOR YANG BERADA DALAM CARTA BULANAN SAYA... 

Sebab utama adalah kerana saya nak bagi penghargaan kepada awak yang tak jemu-jemu baca jurnal saya dan sebab yang kedua adalah bulan Ogos jugak adalah merupakan bulan kelahiran saya.. 

So, pada sesiapa yang nak hadiah misteri daripada saya, awak boleh komen sebanyak yang mungkin untuk berada dalam carta bulanan saya... Ingat, carta bulanan ini akan berubah dari semasa ke semasa bergantung kepada berapa banyak komen yang awak lakukan... So, anything can be happen and might be you will be win this mystery gift from me... Jadi awak boleh lakukannya sekarang hingga waktu saya umumkan nama-nama yang bertuah ini.. 

Terima kasih saya ucapkan pada awak semua... 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



17 comments

  1. Oh wahhh tahniah sebab dah capai sejuta. saya masih merangkak lagi untuk dapatkan sejuta ni. baru berjaya capai 20k

    ReplyDelete
  2. tahniah kak! wahhh nak mencuba nasiblah, mana tahu dpt hadiah misteri

    ReplyDelete
  3. Tahniah shikin berjaya mencapai target 1 juta hehe

    ReplyDelete
  4. wahh tahniah kak shikin. kejap je dah 1 juta PV

    ReplyDelete
  5. Wow, tahniah dah capai 1 juta. Memang terbaik shikin!

    ReplyDelete
  6. Alahai tidak dapat tangkap 1 juta.
    Apapun tahniah.

    ReplyDelete
  7. Nak jugak capai macam ni satu hari nanti.Hi3

    ReplyDelete
  8. Waaa tahniah2 shikin.. lepas ninroad to 2 juta lak

    ReplyDelete
  9. Tahniah dah dapat jadi jutawan
    tahniah juga kepada top komentator

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, tahniah kak shikin sebab dah capai 1M pageviews. Semoga terus semangat dalam dunia blogging ya akak! ;)

    ReplyDelete
  11. Wah dah jutaaaa.. tahniah kak..! Cik TK lambat lagi nak sampai juta..

    ReplyDelete
  12. Tahniah shikin dah 1juta pengunjung, bkn sng nak collect tu kan..

    ReplyDelete
  13. Fuh, tahniah kak Shikin berjaya capai 1M. semoga terus sukses dalam menulis jurnal. :)

    ReplyDelete
  14. wah! dah masuk 1 juta pageviews! timm blum capai lagi hah, tgh dok pulun update entry, hihi..weee, nak cubalah jadi pengomen tegar, mana tau dapat masuk top 10!

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧