FeverGlam Lipmatte warna Unicorn yang cantik

Wednesday, January 09, 2019

Assalamualaikum wbt..
Dah lama rasanya saya tak beli lipmatte kat online, disebabkan saya nie memang jenis cerewet sikit pasal warna, yealah.. Kalu beli warna merah sangat kan, apa plak orang cakap.. hihihi.. Godek punya godek kat online, tetiba mata nie tertarik pada satu warna lipstick nie.. Warna 'Unicorn', warna seperti ungu tapi bila sekali imbas seperti warna merah jambu.. 

www.shikinrazali.com

Apa yang best pasal lipmatte nie adalah ianya mengandungi minyak argan, vitamin C dan Shea Butter.. Dan bila kita makan, ianya masih mengekalkan warna pada bibir tapi yang paling penting, ianya mesra wuduk dan mudah ditanggalkan dengan menggunakan wet tissue.. Lipmatte nie memang ringan sangat dan ianya tak seperti lipmatte yang lain, iaitu ianya tak mengeringkan bibir.. 

www.shikinrazali.com

Kalau dulu selepas saya pakai lipstick ataupun lipmatte, saya akan pakai pelembap bibir sebab jika saya tak pakai, bibir saya pasti akan merekah tapi tak pada lipmatte nie.. Walaupun saya kesat menggunakan wet tissue untuk ambik wuduk, bibir saya tak merekah lagi dan ini membuatkan saya jatuh hati pada lipmatte nie.. Harga lipmatte nie pun memang mampu milik iaitu dalam sekitar RM36 satu.. 

Cantik tak warnanya..? 

www.shikinrazali.com

Kat mana saya beli..? Saya beli dekat Shopee dan inilah orang yang menjualnya https://shopee.com.my/elinrazak83 .. Orangnya pun memang ramah sangat dan service dia pun cepat.. Memang saya rekemenkan.. 


#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang



6 comments

  1. Ccl pun sebelum apply lipstick kena apply vaseline dulu

    ReplyDelete
  2. sama la cara kita. sampai sekarang masih tak jumpa lipstick yang sesuai. >.<

    ReplyDelete
  3. cantikk colour dia :D susah kan nak jumpa lipmatte yang jenis tak keringkan bibir ni..

    ReplyDelete
  4. lama jugak tak shopping lipmatte 😂 nak jugak la beli

    ReplyDelete
  5. Betul itu kalau nak cari gincu, kena cari ada pelembab, itu tujuan utama.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧