Wednesday, April 18, 2018

Tugasan baru akan menyusul... SUPRISE!!!

http://starlavenderluna.blogspot.com

Assalamualaikum wbt..
Kalau awak mengikut perkembangan jurnal ini, tentu awak masih ingat yang ada satu entri khas yang saya buat untuk awak semua... Okey, memandangkan entri khas 'Sahabat Blogger Pilihan Starlavenderluna' mendapat sambutan yang agak menggalakkan daripada segi sokongan dan pembacaan, saya akan tambah lagi slot ini dengan logo yang diberi nafas baru..

http://starlavenderluna.blogspot.com
'Logo yang digunapakai hingga ke hari ini...'

http://starlavenderluna.blogspot.com
'Inilah logo yang diberi nafas baru.. '
PENGUMUMAN : Bermula pada 1 Mei 2018, saya akan keluarkan entri khas ini iaitu 'Sahabat Blogger Pilihan Starlavenderluna' pada setiap hari Selasa, jika sebelum ini entri nie dikeluarkan pada setiap 2 minggu sekali.. 

Okey tak..? 

15 comments:

  1. Lawanya yang new one hehe. Suka baca sahabat blogger pilihan akak ☺️

    ReplyDelete
  2. Wah..good effort ni...all the best ye..

    ReplyDelete
  3. Okei sangat ni. Hahah. Harap nama mek pun ad la

    ReplyDelete
  4. bestnyaaaa. review blog kin jugak tau. hihi

    ReplyDelete
  5. Wah seronoknya.. suka logo baru sebab Ada buah anggur hehee

    ReplyDelete
  6. wah.. bagunya ada entri khas macam ni :)

    ReplyDelete
  7. wahh bagus la akak ada entri mcm ni.. lg smngat nak brblogging <3

    ReplyDelete
  8. mmg bagus buat mcm ni.. lgada mood nak blogwalking

    ReplyDelete
  9. wahhh bagusnya kak shikin! All the best ya

    ReplyDelete
  10. Cantik logo dan bagus Kak Shikin buat segmen camni. Siqah baru tahu kewujudannya :) Boleh BW blog sahabat pilihan Kak Shikin. Berkenalan dengan blogger baru mungkin :)

    Good one kak! Keep it up :)

    ReplyDelete
  11. bagus nye ada segmen ni.. logo tu cantik! :)

    good luck yea ! ^^

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers