Panduan bergambar laluan untuk bulatan (roundabout)..

1:31 PM

Assalamualaikum wbt, 
Tadi tengah cari artikel kat fesbuk, saya terjumpa satu artikel bergambar tentang panduan pengguna jalan raya yang menggunakan laluan bulatan (roundabout).. Meh kita sama2 amalkan penggunaan jalan yang betul sebab kadang kala kita terlepas pandang dengan perkara yang dianggap remeh nie kan... 




Semoga ianya bermanfaat untuk kita semua..


You Might Also Like

13 lovely notes

  1. Kann ni suka hati masuk je. Paling tk suka org masuk lane org sesuka ht !

    ReplyDelete
  2. kalau semua pemandu dekat malaysia nie amalkan..
    insyaÁllah...

    ReplyDelete
  3. nice info sis.... sgt berguna.... memang nak marah kalau pemandu tak ikut lane yang betul.... hope kita amalkannya

    ReplyDelete
  4. Good info.. geram kadang2 kalau kat bulatan. Ada je nak tukar lane, kalau tak bagi signal, lagi rasa nak hangin. Huhu. Hope semua orang tahu benda ni..

    ReplyDelete
  5. saya cuma nak komen, comelnya pakcik di poster itu hehe

    ReplyDelete
  6. Tidak terfikir pula pasal kedudukan kereta setiap lorong ada jalannya.

    ReplyDelete
  7. Bagus info ini. Tq sharing shikin 😊

    ReplyDelete
  8. tq shikin for sharing kekadang tu mmg pening gak

    ReplyDelete
  9. Dalam gambar memang nampak mcm semua org akan mudha kalau ikut peraturan... Tp OTR bila masing2 tunjuk hebat tu yg bersimpang siur jadinya

    ReplyDelete
  10. Rumah Zumal dekat dengan roundabout, ramai kat sini tak ikut panduan macam dalam buku di sekolah memandu tu...

    ReplyDelete
  11. belum berani nak drive ikut roundabout ni..hehe

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Top Commentators