Alhamdulillah, jurnal saya tersenarai dalam 100 Blog Pilihan 2018

Sunday, January 14, 2018

Assalamualaikum wbt..
Tadi masa dok blogwalking kat blog sahabat saya, mata saya tertancap pada blog kak Lea Azleeya, tajuk entrinya adalah 'Tersenarai 100 Blog Pilihan 2018 HasrulHassan.Com' lalu saya pun klik lah link dia dan macam biasa jika ada kesempatan saya akan drop down komen pada sesebuah entri blog.. Lepas tue mata saya tertumpu pada senarai nama dan nampak nama jurnal saya tersenarai kat situ jugak..

So, saya pun klik pada blog Hasrul Hassan dan dia buat kolum khas kat menunya, '100 Blog Pilihan 2018' dan ternyata memang nama jurnal saya turut tersenarai..


Dalam senarai nie, ada di antaranya yang dah menjadi sahabat saya dan ada jugak nama-nama baru dan Insha Allah jika ada berkesempatan, saya akan cuba singgah dan drop down komen kat situ.. 

Saya selalu jugak jadi silent reader pada blog Hasrul Hassan nie sebab dia mempunyai banyak info dan tutorial camne nak jadikan blog sebagai satu sumber pendapatan sampingan.. Dalam blog beliau jugak banyak mempunyai tips-tips keibubapaan dan mempunyai artikel-artikel percutian yang sangat menarik.. 

So, pada awak yang baru nak memulakan perjalanan sebagai seorang blogger, Blog Hasrul Hassan sememangnya boleh dijadikan rujukan untuk awak.. 

Jom kita...
Image result for blogwalking png

8 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧