GIVEAWAY RAMADHAN BY SHFYQHAZHR.COM

Wednesday, April 21, 2021



Assalamualaikum wbt..
Saya nak ajak awak suma untuk join giveaway daripada rakan saya nie.. Hadiah dia agak menarik dan syarat pun takdelah ketat mana... 

Macam biasa, klik pada banner di atas dan ikutilah syarat yang diberikan.. 

Tarikh penyertaan adalah bermula daripada 20 April sehingga 30 April 2021... 

Dalam entri nie, sis Shafyqah nak tau apa impian raya kita untuk tahun nie.. So, bagi akak lah, takde impian sangat sebab memandangkan kita masih lagi dalam mood PKPB / PKPP dan masih belum boleh rentas negeri, so kita berayalah sendiri-sendiri.. hihihi.. Apapun akak doakan semoga kita semua dilindungi Allah daripada segala penyakit dan musibah yang melanda kita sekarang... 

Best of luck, folks... 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



3 comments

  1. betul tu! tahun ni pun waktu raya hanya dipagi raya xD lepas tu tidurrr hehe

    terima kasih join Giveaway Ramadhan by Shfyqhazhr.com :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧