Throwback story : kenduri kawin sahabat...

Wednesday, October 21, 2015

Assalamualaikum,
Selamat pagi dan salam ceria, so hari nie sekolah masih cuti lagi kan...Yeazzza.. Memang best sekolah ditutup tapi jenuh jugak budak2 nie nak ganti balik,kan.. 

Nak citer tapi nie citer minggu lepas punya, hehehe lupa nak bagitau... Minggu lepas saya pegi kenduri seorang sahabat saya, temanya adalah tema bollywood dan yang paling happening tue adalah pihak keluarga dia menjemput sorang penyanyi import yang didatangkan khas dari India, namanya Bachan Ashraf... Aikk Bachan..? macam penah dengar kan nama tue?

 

Tadaaa...Nie la rupanya Bachan Ashraf...Rupa dia memang sebijik macam Amitabh Bachan semasa muda dan antara lagu yang dinyanyikan adalah Main Shayar To Nahin-Bobby dan lain2 (sebab lupa dah lagu yang lain) ... dan mintak maaf banyak2 sebab tak upload gambar, sebabnya saya memang tak suka sangat bergambar, selfie welfie nie...Dengar citer nak dapatkan penyanyi nie kita kena bayar RM2k untuk menjemput dia menyanyi dan kenduri nie memang meriah sangat..Kebanyakan lagu yang dimainkan dan dinyanyi dalam irama bollywood,secara kebetulan pulak sahabat saya nie memang berketurunan dari negara India, tapi bukan mamak Penang.. 

okey, jaa nee...


1 comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧