Diari harian

Monday, October 19, 2015


Assalamualaikum wbt,
Syukur pada Allah kerana masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi yang indah ini.. Syukur pada Allah kerana masih diberi peluang untuk berbakti pada keluarga, agama dan negara..

Syukur pada Allah kerana masih dikurniakan dengan kebahagiaan yang jitu daripada orang-orang tersayang.. Dan syukur pada Allah kerana masih diberi kesihatan yang agak baik untuk melakukan apa2 saja yang disukai dan disenangi oleh Allah dan Rasul..

Alhamdulillah... Lega rasanya bila dapat tau surat untuk kenaikan KUP telah disiapkan dan telah dihantar menggunakan poslaju, sebab dengar citer tarikh tutupnya pada 22hb nie... Mudah2an surat tue sampai ke tangan bahagian HR sebelum tarikh tersebut.. Awak doa2kan jugak yea, mudah2an saya mendapat rezeki untuk kenaikan KUP nie..tapi tak dapat pun, dah keja nie, kiranya dah bersyukur dah..Sebabnya masih ada lagi insan2 yang belum mendapat rezeki dalam pekerjaan, tapi apa2pun jangan mudah berputus harap untuk mencari rezeki.. Insha Allah, pasti akan ada rezeki untuk awak nanti...

Jaa nee..
 

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧