Friday, July 13, 2018

Inisiatif daripada orang awam mengenai kesedaran membaca

Assalamualaikum wbt..
Dah beberapa hari jurnal nie kosong tanpa informasi.. Maaflah yea awak suma, disebabkan saya terpaksa hadkan masa untuk menaip dalam jurnal nie, kerja hakiki perlu dilaksanakan dengan adanya sistem pinjaman yang baru kami upgrade kan.. So, dengan masa yang begitu singkat nie, saya nak berkongsi sikit citer pasal inisiatif seorang akak nie yang menjadikan amalan membaca di mana saja termasuklah di tempat awam.. 


Jadi, membacalah agar kita menjadi seorang yang berilmu dan menjadi panduan hidup kita, cuma perlu bezakan mana yang baik dan sebaliknya... 

#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang


6 comments:

  1. Bagus ada mini bas khas untuk membaca.Rabia mmg tak suka membaca.That why my mum always pot pet2.Akhirnya rabia minat jugak lah sikit2 membaca skrg.Tapi rabia memilih buku pula.Buku yg rabia minati sahaja rabia akan baca.

    ReplyDelete
  2. Bagusnya apa yang akak ni buat. Saya nak buat kat rumah ni pun tak tercapai, harap lepasni dapatkan kuatkan azam sikit!

    ReplyDelete
  3. Bagusnya.. Inisiatif yang membantu memupuk minta membaca..

    ReplyDelete
  4. aida sentiasa pupuk minat membaca kat anak, shikin.
    as for now, nurin da sukses minat membaca. novel.
    syuhada lom minat.
    aida tak minat novel, buku non-fiksyen yes.
    membaca menambah ilmu kan. memperbaiki mutu gaya bahasa kita baik english or b.melayu.

    ReplyDelete
  5. Baca buku ni kalau minat apa saja jenis buku kita akan baca. Ada jugak yang kalau baca buku dia akan baca apa dia suka. atau jenis buku and apa apa pun la. tapi apa pun tak kira la apa saja yang dibaca asalkan ada rasa nak baca tu dh cukup bagus hee :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers