Review jurnal daripada Aerill Hassan™

Wednesday, April 18, 2018

http://starlavenderluna.blogspot.com



Assalamualaikum wbt..
Okey, semalam saya dah buat maklumbalas untuk review daripada Rinashrin, awak boleh baca kat sini...

REVIEW JURNAL DARIPADA RINASHRIN

Sekali lagi, saya mendapat review daripada rakan blogger, iaitu Aerill Hassan™.. Sebenarnya pada 9 April lepas, saya telah dipilih untuk menjadi pemenang bagi contest Review Blog April 2018 melalui laman facebook beliau.. 

http://starlavenderluna.blogspot.com

Apapun, saya nak ucapkan terima kasih bebanyak pada Aerill Hassan™ kerana sudi membuat review jurnal saya yang suam-suam kuku nie.. Nak tahu apa kata beliau..? Jom ke sini..

Review Blog : Starlavenderluna


Antara yang diulas oleh Aerill nie adalah :-

http://starlavenderluna.blogspot.com


Okey, saya menerima segala komen yang diberikan dan saya berterima kasih kerana awak memberi komen yang membina dan itulah yang idea untuk menukar header dan watermark sekali dapat dilakukan... hihihi.. Awak dah tengok kan header baru saya, tapi awak dah tengok ke watermark saya yang baru...? Boleh klik sini..


Terima kasih sekali lagi kerana memberi saya komen yang membina.. Insha Allah saya akan cuba sedaya upaya untuk menjadi seorang penulis jurnal yang berintegriti... 

Ada yang dah kenal dengan Aerill Hassan™ nie tak..? Nak tau, dia merupakan seorang pemuzik, penulis dan blogger sepenuh masa, dah ramai yang jadi followers dia.. Blog dia pun banyak informasi yang menarik untuk dibaca.. Jom kita terjah ke blog beliau..


10 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧