Monday, April 02, 2018

Alhamdulillah, dapat hadiah GA.. Thanks kak Ana Suhana..

Assalamualaikum wbt..
Okey, entri nie sepatutnya dah lama keluar, pada bulan Mac yang lepas lagi.. Niat di hati nak publish pada hari Sabtu dan Ahad, tapi ber huhuhu la jugak jadinya... Apapun... Saya bersyukur sangat kerana saya dipilih untuk menjadi salah sorang pemenang 

Travel Totebag by Ana Suhana



https://starlavenderluna.blogspot.com

Dan inilah hadiah yang diberikan oleh kak Ana... 

https://starlavenderluna.blogspot.com

Okey, cantik kan totebag dan minyak wangi yang diberi pun memang wangi sangat, hihi masa gambar nie diambik, tak sempat nak snap yang bungkusan dari encik posmen, sebab tak sabar nak tengok isi dalamnya..

So, pada awak yang nak berkenalan dengan kak Ana Suhana, boleh la jenguk ke blog beliau, 

https://starlavenderluna.blogspot.com

Kak Ana seorang traveller blogger yang banyak membuat review tempat-tempat yang menarik dan ada jugak dia berkongsi cerita kehidupannya.. 

Kak Ana, terima kasih kerana hadiah yang comey lote nie dan semoga rezeki akak menjadi murah berlipat kali ganda oleh Allah.. 


8 comments:

  1. Alhamdulillah. Happy sgt bila tau shikin suka. Terima kasih sebab support GA Ana :)

    ReplyDelete
  2. Wahh bestnyaa .. tahniah Kak Shikin :)

    ReplyDelete
  3. Wau menarik! Nak sy review blog sis secara percuma? http://rinashrin.blogspot.my/2018/04/nak-review-blog-anda-percuma.html

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers