Tuesday, December 05, 2017

Top Commentor November - Disember 2017

Image result for congrats gif

Assalamualaikum wbt.. 
Alhamdulillah, kita berada di penghujung tahun 2017... Banyak kenangan pahit dan manis kita lalui di sepanjang tahun dan terima kasih tak terhingga saya ucapkan pada awak semua kerana sudi membaca dan meninggalkan nota-nota kecil yang begitu manis sekali dalam jurnal saya yang kerdil nie.. Sekarang tibalah masa untuk pengumuman bagi Top Commentor untuk November - Disember 2017.. 

Image result for congrats png

Tahniah diucapkan pada 10 orang yang tersenarai...


Tahniah pada Mrs Pip, Siqah Hussin dan Cik Cappuccino Latte (CCL) kerana memasuki semula carta saya dan macam biasa, saya akan berikan saguhati pada yang bertuah, kali nie saya nak berikan pada 2orang yang baru masuk dalam senarai saya, dan mereka adalah : -

Nota : Maaf, saya pinjam header awak-awak yea.. Thanks...

http://starlavenderluna.blogspot.my
🍒Raydah AlHabsyi 🍒

http://starlavenderluna.blogspot.my
🍒 Sis Gee 🍒

Kepada sahabat yang tersenarai kat carta tue, sila whatsapp pada saya (019-9884032) butiran awak untuk tuntutan hadiah seperti nama penuh, alamat penuh dan no. telefon.. Insha Allah, nanti saya akan poskan hadiah awak suma..  

Oh, ya!! Pada pemenang untuk Top Commentor Oktober - November yang lepas, Najah Mustapa dan Farhana Jafri, hadiah awak akan dihantar sekali dengan pemenang Top Commentor bulan ini.. Maaf di atas kelewatan penghantaran..  😖

Pada sahabat yang tak tersenarai tue, jangan kecewa yea sebab mungkin lepas nie nama awak pulak yang bertuah untuk duduk dalam carta saya.. Pada sahabat yang ada dalam list tue, saya buatkan bloglist khas untuk awak sehingga 31 Disember 2017..

http://starlavenderluna.blogspot.my

Tahniah sekali lagi dan terima kasih tak terhingga kerana sudi tinggalkan nota dalam jurnal saya nie, dan Insha Allah saya akan terus berusaha untuk menulis (errkk..menulis ke menaip..??) dalam jurnal nie... 

Tahniah pada semua...!

20 comments:

  1. wah.. cograts to those whom are listed

    ReplyDelete
  2. Tahniah ray Dan sis gee.. diorg mmg rajin tau

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah kembali masuk dalam carta , komen bukan niat nak kejar top komentor, tapi nak eratkkan lagi silaturrahim antara blogger lain & nak blogger lain tahu tentang kewujudan kita . Tahniah top komentor .

    ReplyDelete
    Replies
    1. true. i love responding to others post hehe

      Delete
  4. wahhh!first time kot ni!!thankkk youu!nanti nak masuk carta no 1 lah pulak!kikikiki...nanti gee wasap details..tq again!😘

    ReplyDelete
  5. Yeah!! Masih dalam carta.. tq shikin..

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada yang tersenarai....

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. thnk you my dear. awk lg rajin blogwalking haha

      Delete
  8. yeay nama saya wajib ada..sebab saya suk BW BLOG ORANG

    ReplyDelete
  9. yeah, tahniah semua ...
    masuk carta semula mrs pip ni ...
    happy masuk bloglist.

    ReplyDelete
  10. Wow this is a first for me after a long time. Alhamdulillah. thnk youso much akak. nnt ray contact tau

    ReplyDelete
  11. Tahniah semua :)
    Akhirnya Siqah masuk carta kembali. Hehe.

    ReplyDelete
  12. waahh!!! alhamdulillah, tak sangka jadi top commentor lagi :)

    ReplyDelete
  13. Tahniahh. Ray selalu singgah blog Fatin jugak. Tahniah Ray dan Gee ^^
    Follow awak dekatsini, mana tahu boleh jadi next top commentor pulak ke. Hihih

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers