Top Commentator bulan Mei 2023... TAHNIAH..!!!

Saturday, May 06, 2023


Assalamualaikum wbt..
Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan pada awak semua.. Terima kasih yang tak terhingga kerana awak semua masih sudi untuk membaca jurnal ini.. 

Okey, inilah 10 nama rakan yang berjaya masuk ke carta bulanan Top Commentator.. 


Nampaknya tak banyak yang berubah senarai untuk bulan ini.. Selamat kembali diucapkan kepada Sii Nurul dan Fairus dalam carta bulanan ini... Serta inilah nama yang bertuah untuk menerima cenderahati daripada saya..


TAHNIAH diucapkan kepada nama yang terpilih.. Harap awak dapat memberikan details awak seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [Pengeposan.wasap.my] untuk tujuan pengeposan hadiah... Untuk pemenang Top Commentator bulan April yang lepas, saya masih belum menerima maklumbalas daripada awak.. Dah dapat maklumbalas, hadiah awak akan dipos bersama dengan pemenang bulan ini.. 

Seperti kebiasaan, kesemua 10 orang Top Commentator pada bulan ini akan dimasukkan dalam bloglist khas sehingga 31 Mei 2023... Awak pun boleh juga singgah ke blog mereka, kenali mereka dan follow mereka kerana mereka semuanya blogger yang hebat belaka.. Memang tak rugi kenal dengan mereka.. Jom kita singgah...




TAHNIAH DIUCAPKAN PADA AWAK SEMUA...!! YOU ARE THE BEST OF THE BEST...!!! TERIMA KASIH KERANA SELALU MENYOKONG SAYA..!!

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



5 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧