Top Commentator bulan Jun 2020.. TAHNIAH..!

2:14 PM

Top Commentator


Assalamualaikum wbt...
Apa khabar awak-awak semua..? Diharapkan semua sihat dan diberikan ketabahan dengan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB), duduk di rumah dan jaga kesihatan diri dan keluarga... 

Macam biasa, setiap bulan saya akan mengumumkan siapakah yang menduduki carta dalam jurnal saya... Sebelum saya umum, saya nak mintak maaf banyak-banyak, kerana saya tak dapat nak mengepos hadiah pada yang bertuah dek PKPB nie, tapi jangan risau, hadiah pada yang bertuah saya tetap akan poskan apabila PKPB nie berakhir... Jadi pada nama yang bertuah untuk bulan Mac, April, Mei dan Jun saya akan himpun dan akan saya pos serentak, okey..!

Apapun, saya nak ucap TAHNIAH kepada 10 orang nama yang bertuah yang menduduki carta bulanan saya... Inilah nama-nama yang berjaya menduduki carta bulanan... 

Top Commentator bulan Jun 2020.. TAHNIAH..!


Saya nak ucapkan 'SELAMAT KEMBALI' kepada  MunirahMH, Warisan Petani, Tiara Sapphire, Adianiez dan Rabia Adawiyah kerana berjaya menduduki carta ini semula serta senarai di bawah ini adalah nama yang berrtuah untuk menerima sedikit hadiah kecil daripada saya..Jadi pada yang tersenarai kat bawah nie, saya berharap agar awak memberikan details awak kepada saya seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [https://pengeposan.wasap.my/] untuk tujuan pengeposan hadiah cuma macam saya cakap tadi, hadiah awak saya akan hold dulu dan akan dipos bila PKPB ini berakhir..

Top Commentator bulan Jun 2020.. TAHNIAH..!


Seperti biasa jugak, blog 10 orang yang berjaya menduduki carta bulanan akan dimasukkan di dalam bloglist khas sehingga 30 Jun 2020.. Tahniah diucapkan dan terima kasih banyak-banyak kerana terus menerus sokong jurnal ini...

Top Commentator bulan Jun 2020.. TAHNIAH..!


Pada yang tak berjaya untuk masuk carta saya, jangan bersedih.. Insha Allah mana tau satu hari nanti nama awak pulak yang masuk dalam carta saya.. Insha Allah, kita akan jumpa lagi... 

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



You Might Also Like

11 lovely notes

  1. Tq kak!! Sya lama menyepi kak, stop aug taun lepas, start balik apr thun ni. Hihi bz sgt thun lepas, x sempt nak update 🤣

    ReplyDelete
  2. tahniah! 👏👏👏 sy dah lama menyepi dr dunia blogger 😭😭😭

    ReplyDelete
  3. Tahniah pada semua yang tersenarai..

    ReplyDelete
  4. tahniah2..rajin semua nya...saya dah kurang sikit masa..tu tk menyempt komen

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Top Commentators