Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Shalimar Yusof

Tuesday, April 16, 2019

www.shikinrazali.com

Assalamualaikum wbt,
Alhamdulillah, kali nie siapa yang menjadi pilihan saya untuk direview..? Pada awak yang masih belum direview lagi, jangan risau, Insha Allah nanti akan tiba giliran awak yea.. Dalam pada tue, jom kita kenal-kenal dengan sahabat blogger pilihan saya pada minggu ini..


www.shikinrazali.com

Blog Shalimar Yusof... Atau lebih dikenali sebagai Sha, berumur dalam lingkungan awal 30-an, berasal daripada Jertih, Terengganu dan kini menetap di Perak.. Mempunyai 2 orang cahayamata dan Sha merupakan salah sorang daripada ahli Kelab Blogger Pantai Timur... Sha telah mula sebagai blogger sejak tahun 2010 dan dalam masa yang sama Sha merupakan wanita berkerjaya..

Rasanya persahabatan kami bermula dengan penyertaan GA dan segmen, dan lepas tue kami sama-sama join kelab BPT.. Sha memang seorang supportive dengan rakan-rakan blog, sebab dia rajin jugak join GA dan segmen anjuran daripada rakan-rakan blognya.. Apa yang menarik mengenai Sha nie adalah Sha memberikan perkhidmatan printing T-Shirt dan sticker produk custom made dengan harga yang berpatutan.. So pada yang tengah cari printing t-shirt atau sticker yang murah, bolehlah berhubung dengan Sha.. Mengenai blog Sha pulak, ada banyak entri yang menarik yang dia kongsikan dengan para pembacanya termasuklah pelbagai review barangan, tempat-tempat menarik dan sebagainya. 

Antara entri yang menarik untuk dibaca adalah 

Resipi Ikan Siakap Tiga Rasa Ala Thai Bersama Knorr ;
Kesan Hisap Gam Kepada Otak Manusia ;
Tempat Menarik Di Kampar Perak - Bandar Agacia Kampar Perak Sesuai Untuk Diabadikan Gambar Menarik Bersama Keluarga Tersayang ;
Tempahan Baju T-Shirt Dan Sticker Custom Made Bersama Philosophy Print ;

dan banyak lagi entri yang menarik..

Kepada Sha, terima kasih sangat-sangat kerana Sha masih lagi sudi jadi rakan blogger akak.. Walaupun kita tak pernah berjumpa, tapi oleh kerana kita pernah jadi satu team, akak rasa macam dah lama kenal, dan Sha pun selalu drop down nota dalam jurnal akak.. Terima kasih sangat.. Akak doakan agar Sha terus berjaya dalam dunia blogging dan apa jua yang Sha lakukan.. Insha Allah satu hari nanti kita akan berjumpa dan akak doakan jugak agar kehidupan Sha sekeluarga akan diberkati dan diredhai oleh Allah.. 




Jom kita singgah dan kenal-kenal dengan blogger Shalimar Yusof dan salam perkenalan pada semua.. 

#shikinrazalidotcom #bloggerterengganu #bloggersepang #sahabatbloggerpilihanStarlavenderluna



11 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧