Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Cik Ila Menari

Tuesday, July 31, 2018


Assalamualaikum wbt.. 
Alhamdulillah, task ini berjaya dilakukan untuk hari terakhir untuk bulan Julai.. Jadi, kali nie siapa pulak yang bertuah untuk direview..? Jom kita kenali beliau...




Blog Cik Ila Menari...  Nama pemilik blog ini adalah Shafila dan berasal daripada Perak tapi sekarang nie dia menetap di Selangor.. Shafila atau lebih dikenali sebagai Cik Ila nie sekarang bekerja di UM dan merupakan bekas graduan UM jugak, wahh.. Rezeki Cik Ila kan dapat tempat kerja di mana dia menimba ilmu dulu kan... Cik Ila nie ada ada 3 orang anak yang comel-comel belaka.. 

Saya kenal dengan Cik Ila nie sama seperti yang lain iaitu melalui segmen dan GA.. Masa tue saya confius kejap dengan blogger CikLa sebab nama hampir sama tapi lama-lama barulah dapat membezakan antara CikLa dengan Cik Ila.. hihihi Cik Ila nie suka berkongsi cerita dalam blog dia, walaupun dia jarang nak kemaskini hari-hari kerana kesibukan kerja dan rumahtangga..Cik Ila pun selalu support rakan-rakan blog yang lain dengan join segmen dan GA anjuran blogger, dan adakalanya jugak dia tinggalkan komen dekat blog yang sempat disinggah... Walaupun Cik Ila bercerita tentang kehidupannya tapi ada jugak dia berkongsi resipi dan jugak petua untuk tatapan pembacanya.. 





Kepada Cik Ila, terima kasih diucapkan kerana sudi menjadi kawan maya saya. Saya berdoa agar kehidupan Cik Ila sekeluarga akan dimurahkan rezeki dan diberkati oleh Allah. Terima kasih kerana sudi singgah ke jurnal saya dan mintak maaflah sebab saya hanya jadi silent reader saja hihihi.. 



Jom kita singgah dan jengah blog Cik Ila dan salam perkenalan pada semua.. 

#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang

6 comments

  1. Salam..seri Wangi singgah sebentar berjln2 mengintai warkah shikin

    ReplyDelete
  2. Salam kenal dan selamat blogging

    ReplyDelete
  3. Salam Shikin. Terima kasih sudi review Cik ILa Menari. Sibuk sangat tahun ni sampai jarang update blog. Dah kena review ni, semangat datang balik. InsyaAllah akan ada update2 baru selepas ini.

    ReplyDelete
  4. ok nak terjah blog Cik Ila nanti.. salam kenal tuan rumah ;)

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧