๐’๐”๐‘๐€๐“ ๐„๐ƒ๐€๐‘๐€๐ ๐๐„๐๐†๐„๐Œ๐€๐’๐Š๐ˆ๐๐ˆ๐€๐ ๐Œ๐€๐Š๐‹๐”๐Œ๐€๐“ ๐ƒ๐€๐ ๐ƒ๐€๐“๐€ ๐’๐„๐Œ๐”๐€ ๐๐„๐๐‰๐€๐–๐€๐“ ๐€๐–๐€๐Œ ๐ƒ๐€๐‹๐€๐Œ ๐๐€๐๐†๐Š๐€๐‹๐€๐ ๐ƒ๐€๐“๐€ ๐”๐“๐€๐Œ๐€ (๐๐€๐ƒ๐”)

Monday, January 22, 2024



Assalamualaikum wbt..
Sistem Pangkalan Data Utama (PADU) telah dibuka mulai 2 Januari 2024 untuk membolehkan rakyat mendaftar dan mengemas kini makumat individu dan isi rumah. Salah satu kepentingan mendaftar PADU adalah memastikan rakyat yang layak mendapat manfaat tidak tercicir daripada menerima subsidi bersasar, bantuan dan perlindungan sosial.

Portal PADU boleh dicapai melalui pautan https://padu.gov.my.

Semua penjawat awam diminta untuk mengemas kini maklumat dan data dalam sistem PADU dengan kadar segera, ๐ฌ๐ž๐ฅ๐ž๐ฐ๐š๐ญ-๐ฅ๐ž๐ฐ๐š๐ญ๐ง๐ฒ๐š ๐ฉ๐š๐๐š ๐Ÿ๐Ÿ“ ๐…๐ž๐›๐ซ๐ฎ๐š๐ซ๐ข ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ’.

Rujukan: Surat edaran JPA/KPPA/016 JLD18 (51)


*sumber gambar dan artikel : Facebook Jabatan Perkhidmatan Awam

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal

8 comments

  1. Aiyoo2.. Linda lah tu yg x buat lagi nie.. Kikiki

    ReplyDelete
  2. Adoiii.. nak kena isi ke?? Hmmm sepertinya sekarang ni terlalu banyak sistem la pula kan

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam Jumaat!
    Saya datang bawa berita!
    Jom!
    Jemput ke pos SENARAI PEMENANG GIVEAWAY PERFUME SR

    ReplyDelete
  4. Tidak terikut kadang-kadang.

    ReplyDelete
  5. Kami pun dah terima surat dari HQ minggu lepas tp sy x buat lagi... macam tak konfiden pulak

    ReplyDelete
  6. dah register dah but lum isi semua details lagi

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧