Top Commentator bulan April 2023... TAHNIAH..!!!

Thursday, April 20, 2023


Assalamualaikum wbt..
Sebagaimana yang dijanjikan pada cerita saya sebelum ini, saya akan mengumumkan nama-nama yang bertuah untuk Top Commentator pada bulan ini..

Siapakah yang berjaya masuk ke carta bulanan..? 


Inilah 10 nama-nama yang berjaya masuk dalam carta bulanan.. Selamat kembali diucapkan kepada Kak SalbiahM, Camdandusler dan Syazni Rahim kerana berjaya masuk dalam carta.. 

Inilah senarai nama pemenang yang bertuah untuk menerima hadiah daripada saya...


TAHNIAH diucapkan kepada nama-nama yang terpilih.. Harap awak dapat memberikan details awak seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [Pengeposan.wasap.my] untuk tujuan pengeposan hadiah... Memandangkan tak lama lagi kita akan menyambut hari raya Aidilfitri, hadiah awak akan saya poskan dua minggu selepas hari raya.. Diharapkan awak bersabar yea.. 

Seperti kebiasaan juga, kesemua 10 orang Top Commentator pada bulan ini akan dimasukkan dalam bloglist khas sehingga 30 April 2023... Awak pun boleh juga singgah ke blog mereka, kenali mereka dan follow mereka kerana mereka semuanya blogger yang hebat belaka.. Memang tak rugi kenal dengan mereka.. Jom kita singgah...




TAHNIAH DIUCAPKAN PADA AWAK SEMUA...!! YOU ARE THE BEST OF THE BEST...!!! TERIMA KASIH KERANA SELALU MENYOKONG SAYA..!! 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



4 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧