Pengumuman nama pengomen tegar sepanjang tahun 2022

Sunday, January 29, 2023


Assalamualaikum wbt...
Adakah awak semua masih ingat dengan cerita saya sebelum nie..?


Mesti awak berdebar-debar dan tertanya-tanya siapakah yang bertuah untuk dijadikan pemenang, kan...

Untuk jalan cerita nie, awak semua tahu yang saya membuat satu entri khas untuk semua Top Commentator pada setiap bulan.. Setiap kali saya buat entri nie, saya akan buatkan satu senarai nama di dalam Word dan daripada situlah, saya akan dapat mengesan nama pengomen yang tegar untuk tahun tersebut..

Tujuan utama saya buat nie adalah inilah cara saya menghargai awak semua yang selalu jea singgah ke jurnal ini.. Walaupun ada yang tahu, saya agak culas untuk tinggalkan komen pada blog awak.. Tapi awak semua tetap tak jemu untuk singgah ke sini, rasa macam segan pulak bila jarang tinggalkan komen.. hihihi.. Jadi, ini kiranya tanda kemaafan daripada saya kepada awak yang selalu singgah ke jurnal ini.. 

Hihihi, awak nak tahu siapakah yang bertuah...? Inilah orangnya...




TAHNIAH DIUCAPKAN PADA PEMENANG YANG DISENARAIKAN INI...

Terima kasih yang tak terhingga pada kak NA dan semua yang selalu singgah ke jurnal ini... Kak NA telah mendapat markah yang tertinggi daripada keseluruhan markah iaitu 9.7 markah per 10.. 

Oh, ya.. Untuk pemenang TOP COMMENTATOR BULAN JANUARI 2023, saya telah dapat tangkap nama pemenang bertuah.. Nama yang bertuah nie, akan saya umumkan sekali dengan nama pemenang TOP COMMENTATOR BULAN FEBRUARI 2023.. 

TAHNIAH SEKALI PADA KAK NA... NANTI SAYA AKAN HANTAR HADIAH UNTUK AKAK...

Untuk awak yang belum bertuah, jangan gundah gulana dan bersedih yea.. Awak suma boleh cuba lain pada tahun nie.. Mana tahu, nama awak pula yang naik pada tahun depan...

Harap awak semua happy-happy dan jangan bersedih yea... 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



8 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧