Top Commentator bulan Jun 2022... TAHNIAH..!!!

Wednesday, June 15, 2022


Assalamualaikum wbt..
Terlebih dulu, maaf saya ucapkan kerana lama tak bersiaran.. Alhamdulillah, terima kasih saya ucapkan pada awak semua yang selalu saja singgah ke jurnal saya, tanpa awak maka jurnal nie tak wujud.. Hihihi.. Seperti biasa, untuk menghargai kedatangan awak semua kat jurnal nie, saya akan terus mengekalkan carta bulanan Top Commentator..



Okey, TAHNIAH diucapkan kepada 10 nama yang berjaya masuk dalam carta bulanan dan nampaknya pada carta bulanan kali ini berubah hampir 100 peratus... Saya nak ucapkan selamat kembali dalam carta bulanan saya kepada Kak NA, N.K. Ashadi, Rabiahtul Adawiyah, Jannah Ramli, Ciktie dan Wak Warisan Petani. 

Jadi inilah senarai yang bertuah dan terpilih.. 


TAHNIAH diucapkan kepada nama yang terpilih.. Harap awak dapat memberikan details awak seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [Pengeposan.wasap.my] untuk tujuan pengeposan hadiah... Untuk pemenang bulan Mac, April dan Mei, saya masih belum menerima maklumbalas daripada mereka.. Sekiranya ada maklumbalas, saya akan poskan bersekali dengan pemenang bulan ini.. 

Seperti kebiasaan jugak, kesemua 10 orang Top Commentator pada bulan ini akan dimasukkan dalam bloglist khas sehingga 30 Jun 2022... Awak pun boleh juga singgah ke blog mereka, kenali mereka dan follow mereka kerana mereka semuanya blogger yang hebat belaka.. Memang tak rugi kenal dengan mereka.. Jom kita singgah...



TAHNIAH DIUCAPKAN PADA AWAK SEMUA...!! YOU ARE THE BEST OF THE BEST...!!! TERIMA KASIH KERANA SELALU MENYOKONG SAYA..!! 

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



7 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧