Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Bonde Zaidalifah

Tuesday, March 26, 2019

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna

Assalamualaikum wbt,
Alhamdulillah, kali nie siapa yang bertuah untuk direview pada minggu nie..? Jom kita kenal-kenal..


Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Bonde Zaidalifah

Blog Bonde Zaidalifah... Nama sebenar pemilik blog ini adalah Zaidalifah Hussin, berumur dalam lingkungan awal 40-an, sudah berumahtangga, berasal daripada Sepang dan kini tinggal di Sepang. Bonde Zaidalifah nie merupakan seorang surirumah tangga sepenuh masa tapi dalam masa yang dia merupakan seorang blogger yang disegani di kalangan rakan-rakan blogger yang lain..

Sebenarnya saya sendiri dah lupa sejak bila kami mula menjadi sahabat tapi rasa-rasanya ikatan silaturahhim yang terjalin ini pada pertemuan di dalam segmen dan giveaway.. Tapi kami pernah saling berinteraksi di dalam laman facebook memandangkan kami tinggal di tempat yang sama, iaitu Sepang, dan tak silap sayalah dia pun tinggal di Salak Tinggi.. Betulkan saya jika ada kesilapan..  Apa yang saya suka baca dalam blog Bonde Zaidalifah nie, adalah tentang pelbagai review yang dicoretkan dalam blog dia, memang terlalu banyak produk yang menarik untuk dikongsi bersama dengan pembaca.. Tapi ada jugak dia kongsikan pelbagai kisah lain seperti resipi, review drama dan filem dan pelbagai informasi berilmu yang dapat dikongsikan kepada semua pembaca.. Tapi macam selalulah, saya tak dapat nak blogwalking selalu, cuma sempat membaca secara silent reader jea.. Tapi jika ada masa yang dapat dicuri sedikit saya akan dropby komen kat semua blog yang saya singgah.. 

Antara entri yang menarik untuk dibaca adalah :-

40 Pelajaran Oleh Nabi Muhammad SAW
Cara-Cara Merawat Ketumbit Pada Mata
5 Reasons You Must See OLA BOLA
Buku Resipi Bonde

Dan banyak lagi entri-entri yang menarik untuk tatapan bacaan kita...


Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna
Kepada Bonde Zaidalifah, terima kasih kerana masih sudi dan follow jurnal saya dan menjadi sahabat blogger saya.. Saya doakan agar Bonde dikurniakan kesihatan yang baik, semoga apa yang dicoretkan Insha Allah akan mendapat manfaat kepada semua pembaca blog Bonde.. Hihihi kita nie nama jea jiran kan, entah kan bila kita akan dipertemukan, Insha Allah satu hari nanti kita pasti akan bertemu jua.. Saya doakan agar kehidupan Bonde sekeluarga dirahmati, diberkati dan dilindungi oleh Allah SWT.. Semoga apa yang Bonde doakan Insha Allah akan dimakbulkan oleh Allah.. Maafkan diri ini kerana jarang sangat komen kat blog Bonde, hanya mampu jadi silent reader jea, apapun saya suka sangat dengan header blog Bonde.. 

blogwalking

Jom kita kenal-kenal dan singgah ke blog Bonde Zaidalifah dan salam perkenalan pada semua..  




#shikinrazalidotcom #bloggerterengganu #bloggersepang



8 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧