Monday, September 18, 2017

Alhamdulillah, dah sampai dah hadiah Segmen Bloglist Jul-Aug by ceritaibu.com (hadiah misteri)

Image result for get gift

Assalamualaikum wbt..
Mintak maaflah, sepatutnya entri nie dah keluar pada hari Jumaat lepas tapi disebabkan kekangan masa yang terhad, saya keluarkan hari nie..

Pada hari Khamis lepas, saya mendapat emel daripada sis Dilah, mengatakan yang dia baru saja menghantar hadiah misteri yang saya menang segmen anjuran beliau, awak boleh baca di SINI.. Sebenarnya saya sendiri pun dah lupa tentang hadiah tue, macam saya penah cakap sebelum nie, saya menyertai GA ataupun segmen bukanlah semata-mata nak kejar hadiah tapi ikatan ukhuwah antara kita semua sesama blogger.. 

http://starlavenderluna.blogspot.my


Well, pada hari Jumaat, barang yang dipos telah selamat tiba di tangan saya...

http://starlavenderluna.blogspot.my

Apakah hadiahnya..? Jom buka sama-sama..


Ianya sebotol pencuci pinggan yang mesra pengguna.. Kenapa ianya mesra pengguna.? Pencuci pinggan nie memang sesuai dipakai jika seseorang mempunyai masalah kulit alergik dengan penggunaan sabun pencuci.. Nak tahu kisah selanjutnya mengenai produk nie.. Awak boleh baca kat SINI ... 

Anyway, terima kasih pada sis Dillah kerana sudi memberi hadiah misteri kepada saya, dan semoga sis Dilah dikurniakan rezeki berlipat kali ganda.. Sis Dilah nie seorang blogger yang peramah dan suka buat segmen ataupun giveaway.. Blog beliau menceritakan pelbagai kategori seperti pelbagai resipi ataupun brestfeeding yang betul..

Ceritera Ibu
Nak tau dan kenal lebih rapat dengan beliau.. Awak boleh terjah kat SINI.. 

17 comments:

  1. Amway tu kak kin, barang molek. Klu beli mahal kakloh

    ReplyDelete
  2. Allhamdulillah... tahniah sis. Dah rezeki tak kemana sampai jua ke pangkuannya... hehe

    ReplyDelete
  3. wahh bestnya dapat barang amway. hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah kak shikin.boleh la guna hadiah tu utk cuci pinggan. hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah... Lamanye tak blogwalking sini.. Rindu.. 😊

    ReplyDelete
  6. wah bestnya dapat hadiah pencuci pinggan Amway. Tahniah! :)

    ReplyDelete
  7. wow. tahniah shikin :)
    aida lately dah tak aktif blogging.
    byk perkara baru dtg dlm hidup.
    perkara ohsem :) tu yg nak kena adapt dgn perubahan tu.
    now baru rasa nyer boleh aktif...

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

GooglePlus Followers