Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : I am LZ

Wednesday, January 09, 2019

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : I am LZ

Assalamualaikum wbt,
Minggu nie masih lagi terlepas hari, maaflah.. Tapi saya masih lagi gagahi jugak untuk lakukan tugasan mingguan saya walaupun terlepas waktu siaran yang sebenar... Maaf sangat-sangat...

So, kali nie siapa yang bertuah untuk direview dalam entri saya kali nie..? Jom kita kenal-kenal dan sama-sama bagi support antara satu sama lain..
Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : I am LZ

Blogger I am LZ... Nama blogger ini adalah LZ yang berumur 40 tahun, dah berkahwin dan mempunyai anak bujang yang berumur 10 tahun.. Kak LZ sekarang bekerja di sebuah syarikat yang berpangkalan di Seremban dan dia mengendalikan kes-kes litigasi sivil bagi syarikat untuk melindungi kepentingan syarikat, jadi mungkin kak LZ seorang peguam sivil, betulkan saya jika ada salah silap.. Walaupun kak LZ mempunyai jadual yang padat tapi dia masih lagi ada masa untuk menulis di dalam blognya dari sejak tahun 2011 lagi.. 

Persahabatan saya dengan Kak LZ bermula pada penyertaan kami dalam pelbagai segmen dan giveaway yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger dan Kak LZ selalu menyokong penulisan saya, walaupun ada masanya penulisan saya agak merapu-rapu.. hihihi.. Walaupun blog Kak LZ merupakan genre lifestyle tapi Kak LZ jugak berkongsi pelbagai resipi, pelbagai review, kecantikan dan informasi yang menarik.. 

Antara entri yang menarik untuk dibaca adalah :


Dan banyak lagi entri yang menarik, tak rugi tau jika awak singgah di blog Kak LZ..


notesKepada Kak LZ, saya nak berterima kasih pada akak kerana masih lagi sudi untuk menjadi rakan maya saya walaupun jarak kita tak jauh mana pun, hihihi.. Apapun saya amat bertuah berkenalan dengan akak yang baik dan selalu supportive pada saya.. Terima kasih jugak kerana selalu singgah di jurnal saya dan selalu berikan komen yang membina, dan saya nak mintak maaf kerana saya jarang berikan komen kat blog akak tapi saya memang jadi silent reader yang tegar untuk blog akak.. Semoga persahabatan kita akan berkekalan hingga ke akhirnya dan diberkati oleh Allah.. Saya doakan akak sekeluarga diberkati dan dirahmati dan selamat dunia akhirat.. 



blogwalking

Jom kita kenal-kenal dan singgah ke blog I am LZ dan salam perkenalan pada semua..


#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang #sahabatbloggerpilihanStarlavenderluna



5 comments

  1. W'salam Shikin..
    Frankly speaking, sis rasa sangaaaaat terharu dengan post khas dedicated to me ini..
    Terima kasih tak terhingga dear.. Alhamdulillah sis dikelilingi sahabat bloggers yang sweet dan baik hati seperti Shikin.. Semoga persahabatan ini berkekalan selama-lamanya..

    Sis doakan semoga Shikin terus dipermudahkan urusan, berjaya dalam dunia blogging dan apa juga bidang yang diceburi..

    ReplyDelete
  2. Selalu juga lawat blog LZ. Baru sahaja tahun 2020. Harap-harap akan aktif selalu.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧