Top Commentator bulan Januari 2019.. Tahniah...!

Tuesday, January 01, 2019

www.shikinrazali.com

Assalamualaikum wbt...
Rasanya belum terlambat lagi kot, Selamat Tahun Baru kepada awak suma.. Semoga di tahun baru ini kita semua akan berusaha untuk menjadi insan yang terus berbakti kepada keluarga, agama dan negara.. Alhamdulillah, saya akan teruskan tradisi saya seperti biasa, untuk menghargai sahabat saya yang tak henti-henti untuk bagi support pada jurnal saya nie.. Terima kasih pada awak suma kerana tak putus-putus untuk tinggalkan nota pada jurnal saya, walaupun ada di antaranya saya hanya jadi silent reader saja.. Harapnya hubungan silaturahim nie akan berterusan tanpa sebarang prejudis antara kita.. Okey, diumumkan nama-nama yang bertuah..

Tahniah pada 9 orang sahabat saya yang tersenarai.. Kenapa 9 orang..? Kerana nama Rabiahtul Adawiyah tersenarai dua kali dalam senarai Top Commentator nie,..

www.shikinrazali.com

Tahniah pada Cik Tie dan Ika Shoid kerana memasuki semula carta saya dan macam biasa, saya akan berikan saguhati pada yang bertuah dan beliau adalah : -

www.duniazumal.com

Kepada sahabat yang bertuah nie (DUNIA ZUMAL) , sila whatsapp pada saya (019-9884032) butiran awak untuk tuntutan hadiah seperti nama penuh, alamat penuh dan no. telefon.. Insha Allah, nanti saya akan poskan hadiah awak nanti.. 


Pada sahabat yang tak tersenarai tue, jangan kecewa yea sebab mungkin lepas nie nama awak pulak yang bertuah untuk duduk dalam carta saya.. Pada sahabat yang ada dalam list tue, saya buatkan bloglist khas untuk awak sehingga 31 Januari 2019...

www.shikinrazali.com


Tahniah diucapkan kepada awak dan terima kasih segalanya...


#shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang #topcommentator



7 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧