Akhirnya sampai jugak barang Printcious..

Tuesday, June 12, 2018

Assalamualaikum wbt...
Awak masih ingat lagi dengan entri saya yang nak cari hadiah untuk ummie dan sahabat baik saya tue..? Ala... 



Pada 6 Jun yang lepas, akhirnya apa yang saya pesan dah selamat sampai kat tangan saya.. 

https://www.shikinrazali.com

Bila tengok kotak nie, ramai jugak member-member opis tertanya-tanya, apalah barang yang saya beli.. Masa tue la saya terangkan barangan apa yang saya pesan dan yang paling best sekali adalah barang nie merupakan sebuah hadiah yang kita sendiri boleh design.. 

So.. Inilah barangan Printcious yang saya pesan dan saya design sendiri.. 

PERTAMA...

https://www.shikinrazali.com
Ceramic Tiles untuk sahabat saya a.k.a. bos unit saya, Puan Jamilah Sailillah atau nama pena novelis Tinta Biru.. Mulanya saya tak dapat nak bayang camne rupanya sebab nama pun ceramic tiles  tapi bila dah sampai, hahahaha member BFF saya jealous pulak.. Coraknya saya buat simple saja sebab masa tue idea giler-giler belum datang lagi.. So inilah hasilnya.. Cantik tak..? Oh ya, birthday woman ini pada 5 Jun yang lalu, so hanya lewat sehari jea untuk saya serahkan hadiah ini pada Puan.. Yang nie harga untuk tiles adalah RM27.90 aje... Murah kan... 

KEDUA...

https://www.shikinrazali.com
Basic Ceramic Tiles (Rectangle).. Rasa macam jatuh cinta pulak dengan  barangan nie.. Memandangkan ummie saya belum pernah menerima hadiah sebegini, saya ambik keputusan untuk buatkan satu untuknya.. Yang  
specialnya adalah keseluruhan design nie saya buat sendiri.. Amacam..? 
Okey ke tak..? Birthday ummie saya adalah pada 8 Jun yang lalu tapi saya nak bagi pada hari Khamis nie memandangkan hari itulah baru nak balik kampung untuk beraya.. huhuhu lewat sikit penghantaran.. Mulanya saya ingat nak pakai rider jea untuk hantarkan hadiah nie tapi ummie selalu takde kat rumah kerana menghadiri kelas agama hampir setiap hari.. Jadi susah sikit nak hantar by rider.. Apapun semoga hadiah nie memberi seribu makna kepada ummie.. Harganya..? Murah aje, cuma RM27.90 aje, kita boleh dapatkan design yang kita mahukan tanpa ada kos tambahan.. 

KETIGA...

https://www.shikinrazali.com
Cushion (Rectangle).. Yang nie saya saja jea buat sebab nak tengok hasilnya.. Hihi Okey ke gambar tue..? Kena tak..? Sebenarnya dah lama saya nak buat design bantal sendiri dan akhirnya Printcious telah menunaikan impian saya.. Nanti nak beli lagi la sebab dah macam jatuh hati pulak dengan barangan ini.. Awak tau, sekarang nie bantal nie menjadi rebutan antara saya dengan hubby, sebab tuelah saya nak buat satu lagi, Insha Allah.. Bantal nie harganya dengan diberi offer RM37.60 daripada harga asal RM53.70, memang murah,lagipun design kita buat sendiri tanpa ada kos tambahan..  

Cantik kan semua barangan tue..? Jom la singgah ke laman web PRINTCIOUS kalau awak berhajat untuk beri hadiah istimewa kepada yang tersayang.. 

#shikinrazalidotcom #printciousgifts #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang


10 comments

  1. Sangat cantik... LeYa pun suka jugak tengok koleksi2 yang ada di Printcious

    ReplyDelete
  2. cantiknya barang2 drpd printcious.. mmg berkualiti brg2 yg mereka buat..

    https://aerillhassan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wahhh cantiknya! Best kan bila barang dah sampai :D

    ReplyDelete
  4. berbulan dah usha printcious, shikin hu hu hu...
    lom lagi pernah mengorder.
    bab design tu, tak nyempat lagi :)

    ReplyDelete
  5. Lawanya. Suka sangat sebab blh custom made utk bagi hadiah utk seseorang :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧