Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Kembara Minda 7

Tuesday, May 15, 2018

http://starlavenderluna.blogspot.com
Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, di minggu yang ketiga ini saya dapat menunaikan task saya.. Jadi, kali nie siapa pulak yang bertuah untuk menjadi 'Sahabat Blogger Pilihan Starlavenderluna'..? Jom kita kenali beliau...

http://starlavenderluna.blogspot.com

Blog Kembara Minda 7... Nama sebenar di sebalik nama blog ini adalah Encik Mohd Ghazali Abdullah, merupakan seorang lagi guru sekolah menengah di Kota Bharu, Kelantan... Wah, nampaknya sama kerjaya dengan Abam Kie nie, sama-sama anak jati Kelantan...

Blog Kembara Minda 7 nie sangat menarik untuk dibaca oleh tatapan umum kerana terlalu banyak review yang Encik Mohd Ghazali ini kongsikan, samada makanan, tempat peranginan ataupun kerjayanya sendiri sebagai seorang guru... Saya kenal dengan Kembara Minda nie mungkin dah lama, semasa di awal saya mengenali dunia blog, mungkin jugak kami kenali melalui blog Abam Kie, sebab mereka berdua saling mengenali antara satu sama lain.. Walaupun Kembara Minda 7 jarang mengemaskini blog dia, tapi sekurang-kurangnya blog dia aktif seperti biasa walaupun dengan hanya 1 entri sebulan.. 

Antara entri-entri yang begitu menarik untuk dibaca adalah AIR TERJUK SAOK, TASIK KENYIR, BUNGA-BUNGA YANG CANTIK SEBELUM KELAYUAN, dan THE SERAI COTTAGE BOUTIQUE HOTEL.. 



http://starlavenderluna.blogspot.comKepada Encik Mohd Ghazali, terima kasih kerana sudi menjadi rakan blogger saya, walaupun hanya menjadi silent reader kepada blog Encik.. Semoga karier encik sebagai seorang guru akan sentiasa dirahmati oleh Allah dan semoga blog encik akan sentiasa menjadi tetapan bacaan untuk generasi sekarang.. Hanya Allah saja yang dapat membalas budi encik sebagai seorang guru yang memberi ilmu kepada semua pelajar seluruh Malaysia.. 

14 comments

  1. mmg blogger yg liez refer untuk baca tentang lokasi Liez nak tuju..hihihi

    ReplyDelete
  2. Tak pernah ke Kembara Minda 7 lagi, lepasni blogwalking lah kejap

    ReplyDelete
  3. lepas ni boleh blogwalking kat blog Kembara Minda 7 niii

    ReplyDelete
  4. Tak pernah terjah jugak, boleh lah gi nanti :) tq for sharing!

    ReplyDelete
  5. wah boleh terjah blog dia ni .. tq for sharing kak

    ReplyDelete
  6. Boleh terjah blog Kembara Minda 7 ni :)

    ReplyDelete
  7. takpernah bw lagi ke blog kembara minda 7 ni, kejap nakpi bw

    ReplyDelete
  8. ray is back and you're still one of my favorite hehe

    ReplyDelete
  9. aida terjah :)
    tambah kawan di alam maya.

    ReplyDelete
  10. wah boleh lah singgah blogwalking..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧