Personalized Gifts Idea For Women

Monday, May 28, 2018

Assalamualaikum wbt..
Bulan Jun akan tiba tak lama lagi tapi kepala saya mula terasa pening sebab berpikir nak cari hadiah yang sesuai untuk dua orang wanita yang penting dalam hidup saya iaitu ummie saya sendiri dan sahabat saya. Masa tengah godek-godek cari hadiah, saya terjumpa dengan satu website yang menawarkan banyak produk yang menarik untuk dijadikan hadiah, ada mug, bantal, bantal dan sebagainya…

Inilah website yang saya maksudkan itu..

https://www.shikinrazali.com


PRINTCIOUS… Haaa mungkin ada di antara awak yang masih belum mengenali mengenai printcious nie kan.. Sebelum tue, jom saya kenalkan awak dengan website ini.. Printcious asalnya bermula daripada sebuah kedai hadiah kecil biasa yang telah berkembang menjadi sesuatu yang kita semua boleh impikan, yang pada mulanya mereka buat percetakan hadiah seperti trofi, mug, lencana butang dan sebagainya. Pada asalnya syarikat ini diberikan nama ‘Heartbeat’ dan pada tahun 2015 syarikat ini diberi nama baru iaitu Printcious yang digabungkan nama iaitu Printing + Precious serta bertepatan dengan slogan mereka “Mencetak Hadiah Utama Anda” atau dalam bahasa Inggerisnya “Print Your Precious Gifts”,  maka jadilah nama “Printcious”.. Apa yang uniknya dengan Printcious nie, kita boleh design sendiri hadiah yang kita mahukan tanpa ada kos tambahan… Harganya pun sememangnya berpatutan dan mudah dimiliki oleh sesiapapun.. WOW…!!! Memang best kan..

Okey, berbalik pada cerita saya tadi, saya ada cakap nak cari hadiah untuk wanita.. GIFT IDEAS FOR WOMEN menawarkan banyak idea untuk diberikan kepada kaum wanita seperti bantal, cawan mug, mousepad, canvas dan yang paling menarik adalah puzzle game.. Yang bestnya adalah awak boleh design sendiri produk yang awak nak.. Contohnya macam cawan mug, awak boleh letakkan gambar kesayangan awak pada permukaan cawan mug tue.. Awak boleh design produk nie untuk diberikan pada kaum wanita sama ada untuk hadiah hari lahir, pelbagai pilihan yang boleh awak pilih sama ada nak bagi bantal ke, cawan mug atau apa-apa saja pilihan produk yang dirasakan sesuai dan cantik pada pandangan mata awak.. Tengok pada gambar di bawah nie kalau nak tengok pilihan produk..

https://www.shikinrazali.com

https://www.shikinrazali.com

https://www.shikinrazali.com


Untuk para suami bolehlah hadiahkan kepada isterinya sama ada sempena hari lahir dan hari ulangtahun perkahwinan awak berdua.. Gambar di bawah nie adalah contoh yang boleh awak bagi kepada isteri tercinta…

https://www.shikinrazali.com

https://www.shikinrazali.com

https://www.shikinrazali.com


Haa.. Camne..? Nampak macam geram kan dengan design nie..? Camne nak dapatkan produk nie..? Firstly, awak kena daftar dulu dengan Printcious nie.. Cara nak daftar mudah aje..

https://www.shikinrazali.com


Awak perlu klik pada ‘Login/Register’ untuk menjadi member, sekarang nie mudah aje, awak boleh register ataupun login dengan menggunakan akaun Facebook, kalau takde, barulah awak daftar secara biasa dengan klik pada ‘New Member? Join Us’…Macam saya pulak senang aje, saya login dengan menggunakan akaun Facebook..

Okey, bila dah selesai register, awak perlu isikan maklumat seperti profile dan alamat awak sebelum awak nak buat pesanan..

https://www.shikinrazali.com


Okey, bila awak dah selesai isi semua maklumat, bolehlah awak pilih design mana yang awak nak.. Contohnya macam saya, untuk hadiah birthday ummie, saya pilih hadiah nie sebab nak Nampak lain daripada yang lain..

https://www.shikinrazali.com



Memandangkan saya suka buat design sendiri, jadi saya pilih ‘optional’ di mana kita boleh tambah foto atau buang yang sedia ada, seperti ini..

https://www.shikinrazali.com


Haa.. Bila awak dah puas hati dengan design awak tue, bolehlah awak letakkan pada ‘Add to cart’ dan kemudian awak tekan pada ‘checkout’.. Dekat situ awak isilah maklumat yang diperlukan..

https://www.shikinrazali.com


Untuk pembayaran, awak boleh pilih sama ada awak nak guna ‘online banking’ ataupun ATM deposit seperti ini..

https://www.shikinrazali.com


Lepas tue, awak tekan ‘next’ dan kemudian awak akan dipaparkan ‘review order’ dan awak boleh tunggu barang ini sampai ke tangan awak dalam masa 5 hingga 10 hari bekerja… Jadi, untuk sesiapa yang rasa takde masa nak ke kedai dan mula sakit kepala untuk cari hadiah yang sesuai untuk diberikan kepada orang tersayang, awak boleh layari website Printcious dan awak boleh design sendiri hadiah tersebut. Hadiah dengan rekaan kita sendiri sudah tentu akan memberi makna yang mendalam kepada penerima apatah lagi penerima hadiah tue adalah orang yang kita sayangi..

“Jika anda mencari door gifts idea for guests,lanyard atau button badges jangan lupa untuk menghubungi mereka. Mungkin anda ada sebarang acara harijadi atau perkahwinan?
birthday photobooth adalah salah satu cara untuk menceriakan suasana.” 

Awak boleh layari website dan Facebook Printcious seperti yang tertera di bawah :


#printciousgifts #shikinrazalidotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #bloggerterengganu #bloggersepang

11 comments

  1. bestnya order kat sini, banyak barang best

    ReplyDelete
  2. banyak sangat pilihan.syok mendesign sendiri.
    JanjiKita

    ReplyDelete
  3. menarik! Selalu memang mati kutu nak cari hadiah ni hehe boleh try usha tengok nanti. tq!

    ReplyDelete
  4. wahh ramai blogger suka online shop dengan princtious ni kan.

    ReplyDelete
  5. mama ada voucher aritu tapi dah terhilangkan kod dia huhuuu

    ReplyDelete
  6. senangkan. precious moment gitu..

    ReplyDelete
  7. ntah bila la aida nak oder dgn printcious ni.
    dok tgk aje org lain dpt gift yg marbeles.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧