Wordless Monday

Monday, August 23, 2021

Assalamualaikum wbt...
Jom kita baca sejarah yang berlaku di negara kita.. Rasa seronok kan, bila tau sejarah-sejarah lama nie... 






#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



10 comments

  1. ooo dulu2 pon dh ade kerajaan campuran ye.. hihi

    ReplyDelete
  2. lamanya tak singgah sini..as usual la penuh informasi..suka tgk theme abru biru..sukaaaaa

    ReplyDelete
  3. Betul tu . Sedikit sebanyak boleh tmbah ilmu

    ReplyDelete
  4. terima kasih sis share sejarah ni

    ReplyDelete
  5. seronok baca sebab banyak benda baru dapat tahu. Rindunya nak baca paper. lama dah tak beli paper. Nak jumpa surat khabar pun susah sekarang ni

    ReplyDelete
  6. Wah.. tq share shikin.. info baru yang menarik..

    ReplyDelete
  7. Betul tu, memang seronok dapat baca sejarah sejarah lama, boleh tahu apa yang pernah berlaku zaman saya belum lahir lagi hehehe

    ReplyDelete
  8. Bestnya dapat bacaaa rasa cam flashback zaman dolu dolu hehe

    ReplyDelete
  9. Thanks for the sharing kak shikin!

    ReplyDelete
  10. Bagus betul newspaper dulu. Cerita peristiwa penting. Skrg ni newspaper mcm mna ya? dah lama tak nampak. Selalu tahu news dari socmed sahaja

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧