Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Fieza Sani

Tuesday, August 06, 2019

Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Fieza Sani


Assalamualaikum wbt...
Kali nie siapa pulak yang bertuah untuk di review..? Jom kita kenal dengan sahabat saya.. 


Sahabat blogger pilihan Starlavenderluna : Fieza Sani


Blog Fieza Sani... Kak Fieza atau nama sebenar Rohafiza Sani yang berasal daripada Kuala Kangsar dan kini dia tinggal di  Puchong adalah merupakan seorang penjawat awam dan dalam masa yang sama kak Fieza adalah merupakan seorang blogger separuh masa..

Saya sendiri dah lupa sejak bila kami menjadi sahabat blogger tapi apa yang pasti silaturahim nie bermula sejak kami menyertai segmen atau giveaway yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger.. Apa yang unik mengenai blog Kak Fieza nie adalah domain blog dia.. Biasanya orang akan guna dotcom ataupun dotmy sebagai pilihan untuk domain blog tapi blog kak Fieza berakhir dengan dotxyz.. Unik kan.. Dalam blog kak Fieza nie ada menceritakan tentang kehidupannya dan jugak pelbagai review, resipi masakan dan kak Fieza jugak selalu berkongsi petua-petua yang boleh kita praktiskan dalam kehidupan seharian.. 

Antara entri yang menarik untuk dibaca adalah :-

Kota Kinabalu Kami Terjah Part 6 - Fish Spa, Sabah Tea Farm Dan Bunnie Garden ;
Kenapa Wanita Lepas Bersalin Tak Boleh Makan Laksa? ;
Resipi Berry Souffle Cheese ;
Siapa Tak Makan Sayur? Ni Ada Penyelesainya

Dan banyak lagi entri yang menarik dalam blog kak Fieza..


Kepada Kak Fieza, terima kasih kerana menjadi rakan blogger saya hingga ke hari nie.. Hihi mintak maaf sebab jarang sangat saya drop down komen dalam blog akak tapi saya selalunya menjadi silent reader jea.. sebab blog akak unik dan lain daripada yang lain... hihi senang ingat sebenarnya.. Saya doakan agar akak sekeluarga dirahmati dan diberkati oleh Allah dan semoga akak terus sukses dalam dunia blogging.. Saya doakan jugak agar akak sentiasa dimurahkan rezeki dan semoga persahabatan kita ini akan berkekalan hingga ke akhirnya, Insha Allah.. 



Jom kia singgah dan jengah ke blog Fieza Sani dan salam perkenalan pada semua.. 


#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal #sahabatbloggerpilihanStarlavenderluna



8 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧