Diari harian

Tuesday, September 22, 2015


Assalamualaikum... 
Salam pagi Selasa, hari nie say baru masuk opis, semalam terpaksa mc akibat demam so hari nie jugak baru nak update entri untuk blog nie.. gomenasai minna-san.. 

Baru2 nie saya ada cakap saya balik ke Sungkai, dan pada malam Isnin,kami balik ke Salak Tinggi dan sampai di rumahku syurgaku pada jam 1.50 pagi.. 

Nak dijadikan citer, malam tue kami singgah di sebuah gerai makanan untuk makan malam bersama2 dengan ayah dan mak mertua... saya order nasi goreng pattaya (one of most favorite) tapi bila sampai yang diorder, ianya bukan nasi goreng pattaya, tapi sebaliknya kuey teow pattaya.. Sori, saya tak sempat nak snap gambar tapi awak bayangkan, nasi goreng tue ditukar kepada kuey teow goreng, dan dibalut dengan telur pattaya.. 

Dek kesian budak yang ambik order tue, saya makan jeala kuey teow pattaya, rasanya menu tue menu baru kot, tapi tak tahu la kat tempat yang lain ada ke tak menu tue.. 

Jaa nee

 

4 comments

  1. Owh..lain di pesan..lain yang dapat..alhamdulillah dah sihat ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea kak PC, lain dipesan lain di dpt..tapi saya tak salahkan diorg sebab masa tue, ramai customer kat kedai mereka...

      Delete
  2. hahaha jauh bebenor beza nasi goreng pataya dengan kue teow pataya..(1st time dengar kee teow pataya tu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin budak yang amik order tue tersilap dengar, lagipun masa tue ramai orang kat kedai tue..

      Delete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧