Banyaknya topik dalam fikiranku... +_+

Thursday, September 17, 2015

Assalamualaikum...

Adeehhhh...Dah macam keretapi ERL dalam dalam fikiran saya nie, banyak benda btul nak kena fikirkan... 

Apa nak buat nie? huhuhu.. 


Pagi nie memang kelam kabut jugak la, dah la surat daripada PNM tak dapat lagi, nak submit borang KUP lagi, nak fikir nama syarikat lagi, nak submit borang SSM lagi.. nak raya lagi.. nak hantar adik bongsu ke Penang lagi..adoiii...


Memang la, kalu ada pertandingan keretapi sapa yang palign cepat, rasanya saya kot jadi no. 1.. 




1 comment

  1. tenang je..in shaa Allah smuanya akan baik2 jer..hehe.. http://firohar.blogspot.my/

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧