Top Commentator bulan Jun 2023... TAHNIAH..!!!

Monday, June 12, 2023



Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah, terima kasih yang tak terhingga pada awak kerana masih lagi jenguk jurnal saya nie... Bulan nie saya memang agak sibuk dengan pelbagai aktiviti di opis.. Nanti saya akan ceritakan pada awak...



Macam biasa saya akan umumkan nama-nama Top Commentator pada setiap bulan.. Nampaknya tiada perubahan sangat dalam senarai carta bulanan tapi saya nak ucapkan SELAMAT KEMBALI KE CARTA kepada Mamapp, Abam Kie dan Farhana Jafri..

Memandangkan nama-nama ini pernah menduduki carta bulanan, macam biasa jugak saya akan cabut undi.. Saksikan video ini.. 


"PS : Mana-mana yang belum subscribe channel saya, sudi-sudikanlah tekan butang subscribe dan like video saya yea.."

Tahniah diucapkan pada yang terpilih.. Harap awak dapat memberikan details awak seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [Pengeposan.wasap.my] untuk tujuan pengeposan hadiah..

Seperti kebiasaan, kesemua 10 orang Top Commentator pada bulan ini akan dimasukkan dalam bloglist khas sehingga 30 Jun 2023... Awak pun boleh juga singgah ke blog mereka, kenali mereka dan follow mereka kerana mereka semuanya blogger yang hebat belaka.. Memang tak rugi kenal dengan mereka.. Jom kita singgah...





TAHNIAH DIUCAPKAN PADA AWAK SEMUA...!! YOU ARE THE BEST OF THE BEST...!!! TERIMA KASIH KERANA SELALU MENYOKONG SAYA..!!

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal



8 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧