Top Commentator bulan Februari 2024... TAHNIAH..!!!

Monday, February 19, 2024


Assalamualaikum wbt..
Maaf kerana lambat umum nama yang bertuah untuk segmen Top Commentator Bulan Februari 2024.. Sebelum tue, saya nak ucapkan terima kasih pada awak kerana selalu singgah dan baca jurnal saya nie..

Seperti kebiasaan, inilah 10 nama yang berjaya memasuki senarai carta bulanan.. Saya nak ucapkan SELAMAT KEMBALI kepada Fanny_dcatqueen, Fairus, Suria Amanda dan Rabiahtul Adawiyah kerana berjaya kembali dalam carta bulanan..


Oleh kerana nama-nama ini pernah menjadi pemenang bulanan, seperti biasa saya akan mencabut undi untuk menentukan siapakah yang bertuah untuk menerima hadiah bulanan.. Jom lihat video ini... Oh ya, pada awak yang belum subscribe youtube channel, bolehlah klik butang subscribe.. 


TAHNIAH diucapkan kepada pemenang yang terpilih pada kali nie.. Insha Allah nanti saya akan hantarkan hadiah, tapi sebelum tue, nak minta pemenang memberikan details awak seperti nama penuh, alamat penghantaran dan nombor telefon kepada saya [Pengeposan.wasap.my] untuk tujuan pengeposan hadiah (andai berpindah ke alamat yang lain)..

Seperti kebiasaan, kesemua 10 orang Top Commentator pada bulan ini akan dimasukkan dalam bloglist khas sehingga 29 Februari 2024... Awak pun boleh juga singgah ke blog mereka, kenali mereka dan follow mereka kerana mereka semuanya blogger yang hebat belaka.. Memang tak rugi kenal dengan mereka.. Jom kita singgah...



Tahniah kepada yang bertuah.. Pada yang lain-lain jangan bersedih hati yea, Insha Allah mana tau bulan seterusnya nama awak pula yang naik.. Terima kasih pada yang sudi baca jurnal ini..

#shikinrazalidotcom #Malaysianblogger #bloggerTerengganu #bloggerSepang #mypersonaljournal

11 comments

  1. tahniah yg terpilih...

    emm, lamanya tak singgah sini. blog makin comel. cantik.

    ReplyDelete
  2. Tahniah semua... Kena panjat carta balik nie.. Kikiki

    ReplyDelete
  3. congrats to all .. terselit juga nama MA di situ.. :-)

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat Mim dan smeua yang tersenarai termasuk Kak SA..hehhehe

    ReplyDelete
  5. Selamat kepada yang terpilih...
    Terima kasih Mbak. Ternyata blog saya masih ada dalam list.

    Salam,

    ReplyDelete
  6. tahniah semua. kena rajin komen la lepas ni.kot boleh tersenarai juga.hihi

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧